
Duna відкрила новий магазин у ТРЦ Маяк А1 — четвертий в Одеській області (+фото)


До 2023 року рітейлер планує розширити мережу магазинів майже до 300 об’єктів.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як пише портал Commercial Property, такі дані випливають зі звіту про управління компанії Сільпо-Фуд за 2018 рік.
Зокрема, в 2019 році компанія планує відкрити 17 нових магазинів, збільшивши мережу до 257 торгових точок. При цьому з 2020-го по 2023 рік рітейлер має намір щорічно відкривати ще по 10 нових супермаркетів. Таким чином, за цей період мережа повинна вирости до 297 магазинів.
Зараз Сільпо об’єднує 241 супермаркет в різних регіонах України. Загальна торговельна площа об’єктів компанії становить близько 345 000 кв. м.
Довідка. Сільпо — одна з провідних національних мереж продовольчих супермаркетів, асортимент яких налічує до 35 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів залежно від розміру торговельної площі. Торгова мережа входить в промислову групу Fozzy Group Володимира Костельмана.
Fozzy Group — одна з найбільших торгово-промислових груп України. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: супермаркети Сільпо, оптові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, магазини біля дому Фора, дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети Біла ромашка, магазини персональної електроніки Ringoo. Крім торгових мереж, бізнес-інтереси групи компаній включають виробництво продуктів харчування, банківський і ресторанний бізнес.
Читайте також –
Перлина біля моря: Сільпо відкрив новий супермаркет в ТЦ Епіцентр під Одесою