Сила синергії: ліцензійна співпраця брендів як ефективний інструмент для збільшення продажів та присутності на ринку
Як торговельні мережі можуть використати ключові теми для збільшення продажів.
Кейс Intertop Ukraine: колекція дитячого одягу з брендом Мавка, яка перевищила очікувані продажі
«Співпраця з українським анімаційним фільмом “Мавка. Лісова пісня” була взаємоуспішна – підсилюючи успіх фільму та додаючи нових клієнтів нашій компанії. Кейс із Мавкою ілюструє наш підхід до стратегічного планування. Ми мали чітку бізнес-мету — збільшити частку одягу в загальних продажах. Усвідомлюючи, що “Мавка” може ефективно закрити цю нішу в дитячій категорії, ми прийняли рішення співпрацювати саме в цьому напрямку. Ми не беремо участь у проєктах виключно заради медійності чи для присутності у певній комунікаційній площині. У нашій роботі ключовим є аналіз і прийняття рішень, що базуються на розрахунках та відповідності бізнес цілям. Ліцензійна колекція мала шалений успіх, бестселлером колекції стала рожева дитяча футболка із зображенням Мавки – близько 1800 шт. Ми отримали буст для розвитку дитячої категорії – колекція Intertop x Mavka додала +20% нових клієнтів всієї категорії дитячого одягу. Тому ми залишились задоволені нашою співпрацею», – каже Chief Marketing Officer Intertop Ukraine Антон Бокий.
Кейс ювелірного бренду Золота Країна: колекція прикрас на основі фільму Конотопська Відьма, що стала надзвичайно популярною одразу після релізу
«Колаборація ювелірної мережі Золота Країна та фільму «Конотопська відьма» стала максимально влучною та ефективною, завдяки всебічному промо: просування через власні ресурси, соціальні мережі, блогерів, ТВ-реклами, крос-промо. Вперше прикраси з колекції «Конотопська відьма» глядачі побачили на амбасадорці бренду – Златі Огнєвіч, у офіційному кліпі до фільму «Пташка». Прикраси були виготовлені у рекордні строки – один місяць. Участь у кліпі створила максимально органічний союз, обʼєднавши музику, фільм та прикраси. Вдалими стали крос-промо з видавництвом КСД та мережею кінотеатрів Multiplex, де при купівлі книжки або квитків до кінотеатру можна було залишити для себе оберіг на памʼять та виграти одну з прикрас Золота Країна. Солд-аут на прикраси з колекції «Конотопська відьма» стався в перші тижні запуску, колекція викликала неабиякий інтерес з боку клієнтів», – розповідає керівниця відділу комунікацій Золота Країна Софія Куфтаркова.
Кейс найбільшого українського мілітарі-бренду М-Tac: колекція одягу та патчів під брендом Конотопська Відьма
«М-Тас увійшов в колаборацію з українським фільмом «Конотопська Відьма» з ідеєю підтримати українське кіно про війну та військових. Це перший досвід компанії в ліцензуванні. Для компанії це спочатку була більше соціальна місія з підтримки національного кінематографу, ніж комерційна. Але після того як продажі патчів «Конотопська Відьма» перевищили у 9 разів у порівнянні з іншими патчами – керівництво компанії переглянуло свої плани на майбутнє і зараз в розробці нові проєкти спільно з українською кіноіндустрією», – зазначає керівник відділу маркетингу М-Tac Олексій Донченко.
Ці колаборації ілюструють розвиток українського ринку ліцензування. Все більше компаній обирають ліцензування брендів як бізнес інструмент та втілюють успішні кейси. В той же час, за останні роки значно підвищилась популярність та обсяги ліцензування саме українських ліцензійних брендів (IP). Головні передумови – зростання попиту на національне кіно та значний успіх ряду українських стрічок, в першу чергу – анімаційного фільму “Мавка. Лісова пісня”.
Директорка ліцензійної агенції Nerd (FILM.UA Group) Тетяна Рубан підсумовує: “Агенція Nerd є амбасадором ліцензування брендів в Україні. Окрім просвітницької діяльності в бізнес середовищі, вона залучає нових гравців ринку. Значна кількість наших партнерів – це компанії, що мають перший досвід ліцензування. І ми пишаємося, що вони вони мають успішні кейси та продовжують працювати з інструментом ліцензування брендів”.