iPhone 11, Kasta, Ашан, Цитрус та інші: кращі жарти і меми українських рітейлерів за вересень і початок жовтня
Воно, iPhone 11, Tetris challenge, “грЕбний сезон” від Епіцентр К, Kasta, Ашан, Цитрус, Укрпошта та інших.
Цей текст доступний також російською мовою
Щомісяця соцмережі заполоняють медіавіруси у вигляді кумедних фраз або графічних зображень. Як правило, ці інтернет-меми носять безглуздий або іронічний характер, і єдине їх завдання — розважати. Але іноді вони стають відмінним інструментом залучення уваги до бренду. Як креативили у вересні вітчизняні SMM від рітейлу – в черговому огляді RAU.
В Ашан точно чекали на прем’єру чергової екранізації роману Стівена Кінга “Воно” – попит на червоні кульки швидше за все відчув вересні помітне зростання.
На темі головного фільму жахів осені хайпанули і в Укрпошта з написом: “…… як експрес-посилка Укрпоштою. Швидко 🤡”
iPhone 11 ще навіть не вийшов, а вже став одним з головних персонажів для нескінченних мемів. Для рітейлерів тема теж виявилась на часі. Kasta, наприклад, цілий діалог між гаджетами влаштувала:
“Apple: ми створили нові iPhone з двома, навіть трьома камерами!
Samsung, Vivo, Huawei: і що…?”
А в Citrus звернули увагу, що презентація якраз співпала з дуже пам’ятним днем для інтернет-тролів всіх мастей – 3 вересня.
Блискуче відреагували також в Durex – ось що значить чіткий приціл у маркетингу, відразу побачили в предметі щось своє.
Тим часом в Сільпо оживаютькожен другий опублікований в стрічці овоч.
… І фрукти з ягодами також. І всі з роздутим почуттям власної важливості і краси. Втім, а чому б і ні?
Епіцентр К приєдналися до Tetris challenge – нового всесвітнього флешмобу. Його учасники – співробітники різних служб, які показують свій робочий інвентар, розкладений немов фігури з «тетрісу». Цікаво, що першими такий знімок опублікували поліцейські швейцарського Цюріха.
В цілому в Епіцентрі зараз проходить “грЕбний сезон”, який зображають наступним чином.
В Епіцентрі традиційно жартують про різне.
Не пакетом єдиним. АТБ вдало зайшов в тему котиків. І тему” снікерсів” теж.
Втім Пирятин також про котиків. А також про погоду – про всі ці “апчхі” навколо, “кхе-кхе” та інше.
А ще сирок знає, про що його фоловери думають ночами…
А ось так фізособи-підприємці жартують про закон про РРО і закон про кешбек.
В тему Джокера на здивування поки мало хто заглянув. За інших це зробив Театр на Подолі, який звично хайпує на всьому підряд.
Читайте також