
У ТРЦ Respublika Park відкрилася соціальна кав’ярня Tytanovi від ветеранів війни


Воно, iPhone 11, Tetris challenge, “грЕбний сезон” від Епіцентр К, Kasta, Ашан, Цитрус, Укрпошта та інших.
Цей текст доступний також російською мовою
Щомісяця соцмережі заполоняють медіавіруси у вигляді кумедних фраз або графічних зображень. Як правило, ці інтернет-меми носять безглуздий або іронічний характер, і єдине їх завдання — розважати. Але іноді вони стають відмінним інструментом залучення уваги до бренду. Як креативили у вересні вітчизняні SMM від рітейлу – в черговому огляді RAU.
В Ашан точно чекали на прем’єру чергової екранізації роману Стівена Кінга “Воно” – попит на червоні кульки швидше за все відчув вересні помітне зростання.
На темі головного фільму жахів осені хайпанули і в Укрпошта з написом: “…… як експрес-посилка Укрпоштою. Швидко 🤡”
iPhone 11 ще навіть не вийшов, а вже став одним з головних персонажів для нескінченних мемів. Для рітейлерів тема теж виявилась на часі. Kasta, наприклад, цілий діалог між гаджетами влаштувала:
“Apple: ми створили нові iPhone з двома, навіть трьома камерами!
Samsung, Vivo, Huawei: і що…?”
А в Citrus звернули увагу, що презентація якраз співпала з дуже пам’ятним днем для інтернет-тролів всіх мастей – 3 вересня.
Блискуче відреагували також в Durex – ось що значить чіткий приціл у маркетингу, відразу побачили в предметі щось своє.
Тим часом в Сільпо оживаютькожен другий опублікований в стрічці овоч.
… І фрукти з ягодами також. І всі з роздутим почуттям власної важливості і краси. Втім, а чому б і ні?
Епіцентр К приєдналися до Tetris challenge – нового всесвітнього флешмобу. Його учасники – співробітники різних служб, які показують свій робочий інвентар, розкладений немов фігури з «тетрісу». Цікаво, що першими такий знімок опублікували поліцейські швейцарського Цюріха.
В цілому в Епіцентрі зараз проходить “грЕбний сезон”, який зображають наступним чином.
В Епіцентрі традиційно жартують про різне.
Не пакетом єдиним. АТБ вдало зайшов в тему котиків. І тему” снікерсів” теж.
Втім Пирятин також про котиків. А також про погоду – про всі ці “апчхі” навколо, “кхе-кхе” та інше.
А ще сирок знає, про що його фоловери думають ночами…
А ось так фізособи-підприємці жартують про закон про РРО і закон про кешбек.
В тему Джокера на здивування поки мало хто заглянув. За інших це зробив Театр на Подолі, який звично хайпує на всьому підряд.
Читайте також