iPhone 11, Kasta, Ашан, Цитрус та інші: кращі жарти і меми українських рітейлерів за вересень і початок жовтня

iPhone 11, Kasta, Ашан, Цитрус та інші: кращі жарти і меми українських рітейлерів за вересень і початок жовтня

12.10.2019 09:00
  708
Микола Маранчак

Воно, iPhone 11, Tetris challenge, “грЕбний сезон” від Епіцентр К, Kasta, Ашан, Цитрус, Укрпошта та інших.

Цей текст доступний також російською мовою

Щомісяця соцмережі заполоняють медіавіруси у вигляді кумедних фраз або графічних зображень. Як правило, ці інтернет-меми носять безглуздий або іронічний характер, і єдине їх завдання — розважати. Але іноді вони стають відмінним інструментом залучення уваги до бренду. Як креативили у вересні вітчизняні SMM від рітейлу – в черговому огляді RAU.

В Ашан точно чекали на прем’єру чергової екранізації роману Стівена Кінга “Воно” – попит на червоні кульки швидше за все відчув вересні помітне зростання.

На темі головного фільму жахів осені хайпанули і в Укрпошта з написом: “…… як експрес-посилка Укрпоштою. Швидко 🤡”

iPhone 11 ще навіть не вийшов, а вже став одним з головних персонажів для нескінченних мемів. Для рітейлерів тема теж виявилась на часі. Kasta, наприклад, цілий діалог між гаджетами влаштувала:

“Apple: ми створили нові iPhone з двома, навіть трьома камерами!
Samsung, Vivo, Huawei: і що…?”

А в Citrus звернули увагу, що презентація якраз співпала з дуже пам’ятним днем для інтернет-тролів всіх мастей – 3 вересня.

Блискуче відреагували також в Durex – ось що значить чіткий приціл у маркетингу, відразу побачили в предметі щось своє.

Тим часом в Сільпо оживаютькожен другий опублікований в стрічці овоч.

… І фрукти з ягодами також. І всі з роздутим почуттям власної важливості і краси. Втім, а чому б і ні?

Епіцентр К приєдналися до Tetris challenge – нового всесвітнього флешмобу. Його учасники – співробітники різних служб, які показують свій робочий інвентар, розкладений немов фігури з «тетрісу». Цікаво, що першими такий знімок опублікували поліцейські швейцарського Цюріха.

В цілому в Епіцентрі зараз проходить “грЕбний сезон”, який зображають наступним чином.

В Епіцентрі традиційно жартують про різне.

Не пакетом єдиним. АТБ вдало зайшов в тему котиків. І тему” снікерсів” теж.

Втім Пирятин також про котиків. А також про погоду – про всі ці “апчхі” навколо, “кхе-кхе” та інше.

А ще сирок знає, про що його фоловери думають ночами…

А ось так фізособи-підприємці жартують про закон про РРО і закон про кешбек.

В тему Джокера на здивування поки мало хто заглянув. За інших це зробив Театр на Подолі, який звично хайпує на всьому підряд.

Читайте також

Кращі жарти і меми українських рітейлерів у липні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку