Кращі жарти і меми українських рітейлерів в листопаді
Шара і Халява у Епіцентр К, вітри зими у Comfy, Аптека24 і Domino’s Pizza, Eda.ua про їжу, традиційний пакет АТБ і наїзд Burger King на Каньє Веста за любов до McDonald’s.
В понуру пору не кожен захоче жартувати, ось і виходить, що листопад шедеврами не блищить, прикладів не багато, а якщо рітейлери і креативили, то частіше про погоду. Втім, актуальні теми були, але їх чомусь ігнорували. До тієї ж чорної п’ятниці в Україні прийнято підходити з серйозною міною, хоча знижки в 70-90% самі по собі ще та хохма. Але навіть в цих нетрях вторинності і нудьги контенту можна знайти кілька гідних прикладів.
Найтрушніше зима настала у Аптека24. Нед Старк, вселенська журба і грілка електрична в додаток.
Ще актуальніший”ситуатив” вийшло створити у Domino’s Pizza, яка вчасно звернулася до іронії, коли раптова ожеледь застала багатьох водіїв з літньою гумою зненацька. Відмінний приклад того, що зовсім не обов’язково щось викреативлювати, щоб іноді вдало пожартувати, – цілком може виявитися досить відреагувати на злобу дня і хвилі позитиву у вигляді реакцій у Facebook не змусять на себе довго чекати.
Сир Пирятин слідом за першим снігом підмітив іншу тенденцію, що багато хто вже готові до свят, а там і до весни рукою подати. Ждун для ілюстрації такої категорії користувачів ідеально вписався.
Comfy запропонували альтернативні варіанти як зігріватися взимку: притискатися до перехожих, танцювати Skibidi, одягатися як житель Вінтерфелла. Ну не дає “Гра престолів” спокою багатьом, що тут поробиш. Фірмовому “пушу” Comfy стильної накидки “як у Джона Сноу” не знайшлося, обійшлися однією шапкою.
Епіцентр К раптово вирішили, що їх ЦА – це студенти, і навіть героїв під них придумали – так з’явились Шара і Халява. Тепер то лайфхаки їм розповідають в Facebook, то подушки для кращого сну на парах впарюють. “Астанавитесь!”
Через відсутность нових ідей АТБ весь листопад пов’язували контент на Facebook зі своїм пакетом. Заблукав одвічний фетиш рітейлера навіть в Намібію, потрапивши в руки Анджеліни Джолі. Втім, не факт що це дійсно вона.
Eda.ua жартувала, звичайно ж, про їжу. Про що ж ще?
У Ашан в останній місяць зовсім не склалося з гумором, зате номінацію “Котик місяця” легко взяли.
А Укрпошта продавала місця в чергу в Rozetka, що відкрилася у Головпоштамті 2 листопаді. “Тут таке діло…”,- написали в Facebook вони. Теж непоганий спосіб привітати нового сусіда з відкриттям.
На Заході в соцмережах в листопаді можна виділити мабуть одну примітну подію. Американський репер Каньє Вест у своєму Twitter зізнався в любові до McDonald’s. На твіт відреагував британський Twitter-аккаунт Burger King, який коротко потроллив виконавця. “Багато що пояснює”, – написали в бургерній, натякаючи на провокаційну поведінку виконавця, в тому числі на дружбу з президентом США Дональдом Трампом. Вийшло грубувато, але більше 1 млн лайків Burger King це принесло.
Читайте також