Компанія SHIKO стала членом Асоціації рітейлерів України

Компанія SHIKO стала членом Асоціації рітейлерів України

01.12.2017 04:47
  1187
Ukrainian Retail Association

Керуюча компанія мережі монобрендових магазинів фінського бренду Reima приєдналася до профільного об’єднання провідних гравців ринку роздрібної торгівлі.

SHIKO вже більше 20 років є одним з найбільших операторів українського ринку дитячого одягу та взуття, а також ексклюзивним дистриб’ютором багатьох зарубіжних торгових марок (Reima, Lassie, Gusti) і вітчизняним виробником дитячого та дорослого одягу.

До 2016 року компанія займалася тільки оптовою торгівлею, поставляючи продукцію в більше двохсот роздрібних магазинів в різних областях країни (в тому числі в мережі Антошка, Будинок Iграшок, Смiк, та інші).

У 2016 році компанія SHIKO заснувала роздрібний напрямок – мережу монобрендових магазинів фінського бренду Reima. Вже зараз вона нараховує вісім магазинів в кращих торгових об’єктах України – столичних OceanPlaza, Skymall, Проспект і ЦУМ, харківському ТРЦ Караван, одеському City Center, вінницькому Sky Park і львовському Victoria Gardens.

Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії до Асоціації і сподіваються на довге, успішне та взаємовигідне співробітництво.

Читайте також – 

Мережа магазинів Week стала членом Асоціації рітейлерів України


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»

Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від...
time icon  
  117
Усі новини ринку