Компанія SHIKO стала членом Асоціації рітейлерів України

Компанія SHIKO стала членом Асоціації рітейлерів України

01.12.2017 04:47
  1211
Ukrainian Retail Association

Керуюча компанія мережі монобрендових магазинів фінського бренду Reima приєдналася до профільного об’єднання провідних гравців ринку роздрібної торгівлі.

SHIKO вже більше 20 років є одним з найбільших операторів українського ринку дитячого одягу та взуття, а також ексклюзивним дистриб’ютором багатьох зарубіжних торгових марок (Reima, Lassie, Gusti) і вітчизняним виробником дитячого та дорослого одягу.

До 2016 року компанія займалася тільки оптовою торгівлею, поставляючи продукцію в більше двохсот роздрібних магазинів в різних областях країни (в тому числі в мережі Антошка, Будинок Iграшок, Смiк, та інші).

У 2016 році компанія SHIKO заснувала роздрібний напрямок – мережу монобрендових магазинів фінського бренду Reima. Вже зараз вона нараховує вісім магазинів в кращих торгових об’єктах України – столичних OceanPlaza, Skymall, Проспект і ЦУМ, харківському ТРЦ Караван, одеському City Center, вінницькому Sky Park і львовському Victoria Gardens.

Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії до Асоціації і сподіваються на довге, успішне та взаємовигідне співробітництво.

Читайте також – 

Мережа магазинів Week стала членом Асоціації рітейлерів України


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини...
time icon  
  450
Усі новини ринку