Марки, мексиканська їжа та іграшки для дорослих: сервіс Glovo розповів, що українці замовляли у 2022 році (інфографіка)
Компанія Glovo проаналізувала замовлення користувачів сервісу в 1500 містах у 25 країнах, серед яких і Україна. Дані дозволяють отримати уявлення про розвиток сфери Food Delivery та прогнозують поведінку користувачів на майбутній рік. Так, минулого року українці в 1,5 раза частіше замовляли мексиканську їжу. Водночас все частіше користувалися доставкою непродовольчих товарів, а найщедріші чайові залишали зовсім не в мегаполісах. Які ж нові особливості з’явилися у клієнтів доставки та яких змін очікувати в наступному році – в річній аналітиці Glovo Delivered 2022.
Коли й скільки замовляли
Рекордна кількість доставок на одного користувача в Україні минулого року склала 693 замовлення. Найбільшу кількість замовлень українці роблять у п’ятницю, тоді як серед 25 країн, де представлений сервіс, найзавантаженіший день для кур’єрів – неділя. Найщедрішими на чайові користувачі Glovo були в Чорноморську, Трускавці та в Мукачево, а у світі найбільше чайових кур’єри отримували в Хорватії, Іспанії та Італії
Найбільшим відкриттям 2022 року і головним food трендом на 2023 стала мексиканська кухня. Кількість таких замовлень зросла на 157% порівняно з минулим роком. Крім того, помітно зріс вибір близькосхідної та італійської кухні – на 41% та 31% відповідно. Загалом уподобання українців залишаються незмінними – це американська, італійська та азійська кухні, а серед улюблених страв – бургер, піца та суші.
Минулого року суттєво зросла популярність доставки непродовольчих товарів. Так, кількість замовлень у категорії “Технології” збільшилася в 9,5 раза, а найпопулярнішим товаром став USB кабель. У п’ять разів частіше замовляли продукцію в категорії “Догляд за тваринами”, а корм для домашніх улюбленців зайняв першу позицію в цьому розділі. Було зростання й у категорії “Подарунки” на 32%, а найчастіше користувачі в Україні купували продукцію з категорії “товари для дорослих”.
Серед найцікавіших замовлень у Glovo – 30 аркушів марок “Слава ЗСУ” з головпоштамту, кобура для пістолета і чоботи до коліна з 41 розміру.
Внесок Glovo
Замовляючи доставку в Glovo, українці не стояли осторонь допомоги. Сервіс створив у застосунку спеціальний баббл “Допоможи Україні”, в якому користувачі могли зробити внесок громадським та благодійним організаціям. Користувачі сервісу перерахували понад 6 млн грн, а спільними зусиллями із українським та головним офісами Glovo на потреби благодійних проектів було зібрано понад 11,5 млн грн.
У рамках програми Glovo Access впродовж 2022 року Glovo разом з партнерами надіслали понад 100 000 обідів для тих, хто їх потребував.
Глобальний звіт ‘Glovo Delivered 2022’ можна знайти за посиланням: http://glovo.live/gd2022pr
Довідка. Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, сьогодні працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу на трьох континентах — Європі, Центральній Азії, Африці. Щомісяця у всьому світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних користувачів, замовлення доставляють більш ніж 70 000 кур’єрів, а кількість асоційованих партнерів досягає 150 000.
В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року та до війни був представлений у 39 містах. У період повномасштабного російського вторгнення Glovo відновив роботу вже у 38 містах.