Як e-commerce відреагувала на війну та що тепер купують українці

Як e-commerce відреагувала на війну та що тепер купують українці

09.08.2022 08:15
  1931
Микола Маранчак

Частка чоловіків серед онлайн-покупців зросла майже на 10% початку війни. З волонтерською метою покупки здійснює 4% клієнтів майданчиків електронної комерції. Хто і що зараз купує в інтернеті.

За даними маркетплейсу Prom.ua, кількість інтернет-замовлень у березні, порівняно з минулим роком, стала нижчою на 63%. Проте вже у червні цей показник майже відновився. Портал dev.ua приводить цифри – хто і що купує:

Купівлі онлайн:
  • 86% відразу купують необхідні товари онлайн, і лише 14% спочатку шукають в офлайні, й лише потім замовляють на маркетплейсах.
Гендерний розподіл:
  • частка чоловіків серед онлайн-покупців зросла майже на 10%, до 24 лютого жінки та чоловіки купували приблизно однаково.
Вік:
  • найбільше покупців у віці 25-34 років.
Ціль купівлі:
  • товари для себе замовляють 79% покупців.
  • для сім’ї — 15%.
  • для бізнесу — 5%.
  • у волонтерських цілях — 4%.
  • для знайомих — 3%.
Що купують:
  1. Дитячі товари, а саме: дитяче та підліткове взуття, м’які іграшки, ролики, скейтборди, самокати та ляльки.
  2. Одяг та взуття.
  3. Товари для тварин: корм, одяг, товари для прогулянок та подорожей, наповнювачі для туалетів.
  4. Жіночий та чоловічий одяг: білизну, спортивні костюми, жіночі сукні та чоловічі футболки, головні убори.
  5. Продовольчі товари: найчастіше купують чай та каву, солодощі, молочні продукти, кондитерські вироби, овочі та фрукти.
  6. Ліки.
  7. Товари для саду та городу: обладнання для поливу, інструменти для скошування трави.
  8. Автозапчастини: тут найбільше купують деталі ходової.

Читайте також

Онлайн-торгівля в Україні у 2022-му: тренди українського інтернету та вплив війни


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку