Кейс SHEN: як автоматизувати процеси, зробити бізнес прозорим і звільнитися від рутини

Кейс SHEN: як автоматизувати процеси, зробити бізнес прозорим і звільнитися від рутини

14.02.2018 08:00
  1445
Ukrainian Retail Association

SHEN автоматизувала свої бізнес-процеси на базі платформи Prengi. Що отримала компанія і чому це рішення ще більш актуально для українських рітейлерів і керуючих нерухомістю.

Компанія SHEN – один з лідерів українського ринку facility-менеджменту. Серед її клієнтів такі великі торговельні мережі як Сільпо і Фора, виробничі компанії Торговий дім «Щедро», Дельта Вільмар та інші. SHEN працює у всіх регіонах України, штат компанії – більше 3 500 чоловік. Одними зі своїх найважливіших завдань керівництво підприємства вважає розвиток національного ринку facility-менеджменту і культури використання послуг аутсорсу. Аналізуючи успішний міжнародний досвід, SHEN взяла курс на автоматизацію і більше року тому уклала договір з європейською IT-компанією V&A Solutions Estonia, яка вже зараз допомагає на базі платформи Prengi управляти бізнесом в режимі онлайн.

Універсальне рішення

Як розповідає співзасновник компанії-розробника Prengi Володимир Труш, одні з головних переваг системи – гнучкість, універсальність і швидкість налаштування. «Систему може інтегрувати в свою роботу як велика корпорація, так і стартап. При цьому, щоб зв’язати необхідні бізнес-процеси не потрібно купувати 20 різних програмних продуктів. Система і потрібні процеси налаштовуються в режимі онлайн всього за кілька годин», – каже Володимир Труш.

За його словами, метою розробників Prengi було вирішити проблеми, з якими стикається більшість підприємців: некерованість бізнесу, відсутність систематизації та якісної аналітики, а також ряд інших.

Prengi

У випадку з SHEN, розробник адаптував систему відповідно до вимог специфіки facility-послуг, а саме інтегрував платформу Prengi в компанію, для управління обслуговування нерухомості та обладнання.

«Подібні системи ми вивчали на виставці в Німеччині, однак там вони були на порядок дорожче. Prengi стала для нас оптимальним рішенням у співвідношенні ціна/якість. Обслуговуючи провідні рітейл-компанії, промислові об’єкти і логістичні центри, SHEN використовує продукт Prengi», – повідомляє керуючий директор компанії SHEN Сергій Шульга.

Прозорість і ефективність

Головна перевага Prengi для клієнта – прозорість і можливість в онлайн-режимі відслідковувати стан справ на тому чи іншому об’єкті. Наприклад, топ-менеджер рітейл-компанії може прямо в системі подивитися: як обслуговуються магазини в регіонах, хто з підрядників погано справляється зі своїми обов’язками, а в яких точках найчастіше виникають проблеми. «У підсумку керівник отримує доступ до корисної статистики, на підставі якої він може прийняти рішення про зміну підрядника або керуючого магазином, а також усунути «вузькі місця» в бізнес-процесах компанії», – додає Володимир Труш.

За словами Сергія Шульги, керуючи процесами з надання послуг facility, замовник може в режимі онлайн контролювати як якість клінінгових послуг, охорони, так і обслуговування будівель, обладнання, мереж і комунікацій.

Повертаючись до переваг для торгових центрів, слід виділити наступні: управління всіма процесами єдиною системою в будь-який час з будь-якої точки світу, можливість інтеграції з діючими IT-рішеннями, гнучке управління організаційною структурою і персоналом, оцінка якості та оперативності послуг, що надаються підрядними організаціями, контроль витрат.

За словами співвласника IT-компанії Володимира Труша, українські торгові центри вже почали переходити на IT-рішення Prengi в своїй роботі, як приклад – столичний ТЦ Піраміда.

Prengi

Цю ж систему девелопери за необхідності можуть використовувати для побудови бізнес-процесів усередині компанії або ж для ефективної комунікації та взаємодії з орендарями. «За допомогою системи Prengi можна побудувати абсолютно будь-які бізнес-процеси. Наприклад, якщо в торговому залі занадто жарко або холодно, орендар може в онлайн-режимі попросити девелопера відрегулювати температуру. Таким же чином можуть вирішуватися й інші питання взаємодії. Ця система дозволяє не тільки автоматизувати свої бізнес-процеси, а є й серйозною конкурентною перевагою і критерієм вибору підрядної організації. Адже за інших рівних умов клієнт завжди вибирає компанію, яка буде працювати відкрито і прозоро», – відзначає керуючий директор SHEN.

Автоматизація та безпека

Слід зазначити, що функціонал системи Prengi цим не обмежується. Система здатна повністю автоматизувати процеси компанії. В її функціонал також входить управління проектами, гнучке управління організаційною структурою, налаштування транзакцій, розподіл ролей і відповідальних, розсилка повідомлень і нагадувань, багатофункціональний менеджер завдань, розрахунок і контроль термінів їх виконання, а також багато іншого. Серед основних модулів Prengi автоматизація бізнес-процесів, управління алгоритмом роботи, підрядниками, обслуговуванням будинків, устаткування, мереж і комунікацій, управління витратами і командою, персональний «Prengi Dashbord» а також онлайн статистика.

Prengi

За словами Сергія Шульги, в SHEN за допомогою системи Prengi автоматизували близько 10% всіх бізнес-процесів, однак в компанії всерйоз збираються довести цей показник мінімум до 70%. Втім, навіть нинішній рівень автоматизації дозволяє SHEN економити на адміністративних витратах. «Завдяки роботі з Prengi ми зробили структуру більш плоскою, прибравши директорів регіонів і директорів департаментів. Звичайно, з огляду на 3500 співробітників, це невелика частка. Але ми зменшили витрати на адміністративну частину, яка оплачується з прибутку, а не з коштів замовника, тому для нас це важливо», – пояснює Сергій Шульга.

Крім цього, Сергій звертає увагу на те, що Prengi дозволяє істотно спростити роботу з технічним обслуговуванням, так як система сама нагадує, коли необхідний ремонт того чи іншого обладнання. «Наприклад, після установки кондиціонера і занесення інформації про це в систему, ми можемо забути про нього до відповідного оповіщення. Через якийсь час система сама нагадає про необхідність провести технічне обслуговування та надасть перелік необхідних для виконання робіт», – відзначає керуючий директор SHEN.

Сміливо можна заявити, що розвиваючись у бік автоматизації, власник нерухомості або керуючий звільняється від щоденної рутини і може використовувати цей час для вирішення більш важливих завдань.

Як стверджує Володимир Труш, ще однією важливою перевагою IT-системи Prengi є безпека і захист персональних даних. «Багато компаній зберігають в системі дуже важливі дані, тому наші сервери знаходяться в Європі та Америці. У нас є сертифікати найвищого рівня захисту і ми даємо своїм клієнтам гарантію більше 100% захисту їх персональних даних», – каже Володимир Труш. За його словами, вже зараз IT-рішенням Prengi користується понад 500 компаній, і найближчим часом їх кількість буде тільки зростати.

Читайте також –

Як традиційному рітейлеру перебратися в онлайн і домогтися успіху – кейс АЛЛО


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  764
Усі новини ринку