Спецвипуск: шабаш креативу – хелловінська реклама не для людей зі слабкими нервами
Bacardi і касета з моторошним відео, ASUS і зомбі-хоррор, LUV і маніяк з бензопилою, IKEA і “сяйво” Стівена Кінга, та інші приклади рекламних кампаній, приурочених до Хеллоуїну.
Цей текст доступний також російською мовою
Щотижня RAU публікує нові креативні рекламні ролики українських і закордонних брендів. Представляємо спецвипуск з нової та класичної реклами, присвяченої Дню Всіх Святих.
Bacardi і касета з моторошним відео
Все літо кампанії Bacardi були наповнені танцями та розвагами, але з наближенням Хеллоуїна бренд вирішив змусити людей рухатися вже не від музики, а від жаху. Спільне з BBDO New York відео черпає натхнення з фільмів жахів старої школи, на кшталт “Психо” і “Дзвінок”. Через образи, від який стине кров у жилах, таємнича відеокасета відтворює інструкції для приготування страшного коктейлю Bacardi Zombie.
Renault і вампірські хроніки
Раз вже така гулянка, то чому б не посадити за кермо авто сімейство вампірів. Якими б зловісними вони не здавалися, проблеми в цілому такі самі, як у всіх “смертних”, як втім і сімейні цінності. При цьому Renault не став робити щось кардинально інше, ніж зазвичай і навіть в цій демонічній темі зберіг основний принцип бренду: Renault полегшує повсякденне життя своїм клієнтам.
Втім в наступному відео тієї ж кампанії, Renault позбувся натяку на няшності і влаштував те ще жахіття з монстрами.
ASUS і зомбі-хоррор
Хеллоуїнська реклама ASUS схожа швидше на британський зомбі-хоррор “28 тижнів опісля”, ніж на звичайну рекламу. Робота тайванського виробника однозначно дивна, але від того не менш оригінальна.
LUV та маніяк з бензопилою
Косметичним брендам тема жахів теж не чужа. Здавалося б, типова реклама з прийняттям душу, зволожуючими засобами для шкіри і запашним милом, але не тут-то було. Ніколи не знаєш, які жахи підстерігають тебе за вікном.
Starbucks і відьомський фраппуччино
У наші дні люди не можуть жити без кави – і не важливо, яке на дворі свято. Так що найпопулярніший в світі кавовий бренд Starbucks теж не залишається осторонь і приготував до Хеллоуїну відьмин напій Frappuccino. Страшно, як смачно.
Liquid Death і диявольська вода
Реклама води – це не завжди “кристально-чисті озера, свіжість і здоров’я”. Вода Liquid Death, наприклад, що розливається спеціально для рокерів, запросила професійного чаклуна, щоб той наклав закляття на їх водичку. Тепер кожен, хто вип’є цю “намолену” воду, стане магнітом для демонів. Але головне в цій історії те, що «компанія не несе відповідальності за те, що демони з вами зроблять». Цікаво, що серед інвесторів бренду Liquid Death – генеральний директор Dollar Shave Club Майкл Дубін і співзасновник Twitter Біз Стоун. Чим не диявольська змова багатих світу цього.
Snickers і моторошна зустріч в супермаркеті
Рекламщики люблять всіляко розбурхувати свою потенційну ЦА, проте мало хто при цьому звертається до зловісним образів. Нижченаведена реклама для Snickers – виняток. Навіть після перегляду ролика до кінця, коли вже розумієш що до чого, образ нелюдської великої фігури в масці все ще може переслідувати свого глядача.
Walmart і ретро-вечірка
Рекламне відео найбільшої в світі мережі оптової та роздрібної торгівлі Walmart доводить, що Хеллоуїн може бути по-дитячому яскравим і веселим святом. І зовсім не обов’язково дотримуватися стародавніх традицій кельтів, досить одягнути костюм улюбленого героя і гарненько повеселитися з друзями, щоб свято відбулося. Відео зняли в популярному нині ретро-стилі — чим не “Stranger Things” на свій лад.
Asda і будинок з привидами
Британська мережа супермаркетів Asda теж влаштувала вечірку з нагоди свята. Але в цьому будинку з привидами нікого не злякати, так як всі є тими чи іншими монстриками. В такому дусі вечірки можуть бути всім до душі.
IKEA і «Сяйво» Стівена Кінга
Люблять в IKEA класичний твір “короля жахів” Стівена Кінга, а тут ще продовження екранізації культової стрічки Стенлі Кубрика на носі. Втім відео зняли двома роками раніше. Представлений шведським рітейлером ролик в деталях повторює сцену з фільму, в якій син головних героїв катається на велосипеді порожніми коридорами готелю «Оверлук», і зустрічає по дорозі страшних дівчаток-близнят та інші дивацтва. Втім IKEA не стала йти по класиці і зруйнували містичну фантазію.
Burger King, McDonald’s і Воно
Для Burger King не потролити McDonald’s — день пройшов даремно, рекламний бюджет на вітер. А тема Хеллоуїна, особливо після екранізації книги Стівена Кінга «Воно», узагалі благодатна тема для ситуатива, адже клоун присутній як у творі «короля жахів», так і в Маці. Залишається тільки дізнатися, чи не приплачує McDonald’s своєму конкуренту за антирекламу адже “чорний піар” – теж піар, особливо коли сам собі дозволити подібне відео не можеш через імідж сімейного кафе з печеньками і цінностями.
І ще кілька дуже вдалих віжуалів до Хелловіну від відомих брендів.
*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU