Сергій Бадрітдінов, Intertop: Будемо зростати в інтернеті й омніканальності

Сергій Бадрітдінов, Intertop: Будемо зростати в інтернеті й омніканальності

15.01.2019 04:00
  1013
Микола Маранчак

СЕО Intertop Сергій Бадрітдінов про те, як працюють знижки, маржу мережі та необхідність дерегулювання “білого” бізнесу державою.

В інтерв’ю програмі “Перша Шпальта”, СЕО Intertop Ukraine Сергій Бадрітдінов розповів про те, як працюють знижки, діджиталізацію маркетингу, і що держава може зробити для поліпшення умов роботи українського рітейлу . RAU вибрала найцікавіше.

– Що взагалі відбувалося з роздрібною торгівлею і торгівельними мережами на Новий рік?

– У нас в Fashion-бізнесі десь біля Різдва починаються знижки. Тому що сезон закінчується і треба продати усі розміри, позбутися зимової колекції, бо буде приходити нова весняна колекція. Знижками ми запрошуємо покупців до нас.

– Як взагалі ви оцінюєте рік, що пройшов? Як змінився попит?

– По ринку я бачу, що почали виходити нові компанії, почали приходити нові гравці. Близько 20 нових брендів зайшли в Україну і почали роздрібну торгівлю тут. Я вважаю, що цей рік був чудовий і що ми будемо зростати й надалі.

– Який ваш прогноз на цей рік?

– В цьому році ми прогнозуємо зростання. Ми будемо сподіватися, що нас не торкнуться світові проблеми, бо ми й досі невелика країна, і залежні від того, що відбувається на світових ринках. Якщо щось станеться страшне, нас це сильно торкнеться. Але поки що ми плануємо зростання. Трішечки будемо зростати в магазинах і дуже сильно будемо зростати в інтернеті й омніканальності, тому що це дуже великий потенціал.

– Якщо говорити про знижки, вони взагалі працюють? Якщо надати знижку 30%, це збільшить продажі?

– Однозначно да. Буде зростання продажів в обсязі від 20 до 30% в кількості. Але з грошами це може буди те саме.

– Хіба це вигідно?

– Fashion-бізнес працює так, що ти повинен позбутися залишків попередньої колекції, щоб привезти нову, тому ти мусиш зробити ці знижки, щоб його прийшли і забрали.

– Говорять, що багато хто зловживає цими знижками. Тобто, він спочатку збільшує ціну, а тоді ніби дає знижку, але в цьому є обман.

– Мабуть є роздрібні мережі, які так роблять. Ви можете дійсно зараз купити речі з 50% знижкою. І то є нормальний товар, нормального бренда, але лишилось декілька розмірів, декілька штук, і то є гарний час купити і гарний час заощадити гроші. Тому я особисто купляю інколи на знижках. Це нормально.

– Покупцю варто взагалі звертати на ці знижки увагу і слідкувати за цим?

– Покупцю потрібно знати свої роздрібні мережі чи веб-сайти, котрим ви довіряєте. Якщо ви знаєте, що це чесні торговці, то варто. Якщо ви хочете придбати нормальне взуття, одяг чи телефон зі знижкою по нормальній ціні – це працює. Це працює не для того, щоб створити якийсь хайп, а тому що ми мусимо це робити. Так працює бізнес.

– Яка зараз маржа в таких магазинах, як ваш?

– На деякі позиції і на більшість позицій ми маємо завжди такі самі ціни, як в Європі. Тобто вони не відрізняються. Якщо казати про валову маржу в магазинах взуття і одягу, вона зазвичай десь 50%. І потім від закупки ціна помножується в два рази. І потім ще йдуть усі витрати – на оренду, заробітню платню, рекламу і т. д. І лишається дуже мало. Лишається стільки, як і в світових компаніях. Тобто немає навіть 10% чистими.

– Які маркетингові прийоми працюють зараз найкраще?

– Діджиталізація маркетингу – це, мабуть, головний тренд, тому все більше і більше буде використовуватись Instagram, Youtube-канали, Facebook. Тобто Social Media і діджиталізація – це основний тренд.

– Як ви вважаєте, що потрібно зробити державі для того, щоб було краще працювати учасникам ринку?

– У нас ще існує указ №436, підписаний президентом Кучмою у 1995 році. Тоді були купоно-карбованці, тоді були «сотні тисяч», і згідно з цим указом, Державна фіскальна служба накладає штрафи і санкції на прозорих торговців. Тобто вони приходять до нормальних магазинів, в котрих стоять касові апарати, котрі передають все на сервера, в тому числі дані про обсяги продажів, і вони їх перевіряють. І там є досить великі штрафні санкції.

З іншої сторони, – з темної, де сонця немає, – там є контрабанда, немає касових апаратів, і немає штрафних санкцій. Фізичні особи-підприємці не зобов’язані інформувати, звідки вони отримали цей товар. По багатьох оцінках доля тіньового сегменту в одязі та взутті доходить до 50%. Тому я вважаю, що державі треба дерегулювати, спростити цю світлу сторону і зайнятись темною стороною. Не чіпайте білий бізнес, займайтесь бізнесом сірим і темним. І це буде сама велика допомога для нас.

Джерело

Читайте також –

Як український рітейл уникає податків і чому це шлях в нікуди – колонка СЕО INTERTOP


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку