Сергій Заїка, UTG: Відкриваємо ТРЦ Європарк 26 грудня

Сергій Заїка, UTG: Відкриваємо ТРЦ Європарк 26 грудня

17.12.2018 08:15
  1989
Микола Маранчак

Директор з розвитку бізнесу компанії UTG Сергій Заїка про готовність нового ТРЦ Європарк, орендарів і ключові завдання на перший рік роботи.

Також цей матеріал доступний російською мовою

Вже в найближчі тижні дворівневий ТРЦ Європарк почне зустрічати перших гостей на вулиці Соборній, 140 А в Києво-Святошинському районі столиці. В інтерв’ю RAU Сергій Заїка, директор з розвитку бізнесу компанії UTG – ексклюзивного брокера об’єкта – розповів, у чому особливість нового торгово-розважального центру, які цілі поставлені на перший рік роботи, хто з орендарів буде представлений і чи планує девелопер нові проекти.

– На якому етапі будівництва знаходиться Європарк і коли можна очікувати відкриття об’єкту?

– На даний час завершено благоустрій центру, прилеглої території і закінчуються оздоблювальні роботи в галереї. Орендарі активно ведуть ремонтні роботи на своїх площах.

– Хто з якірних орендарів, крім вже відомого Сільпо, буде представлений?

– До якорів також відносяться фітнес-центр Workshop, дитячий розважальний центр KIDS LAND. Зараз ведуться переговори по супермаркету електроніки. Набір орендарів вівся відповідно до споживчих потреб жителів зони охоплення.

– Хто буде представлений в сегменті fashion?

– Одежний дискаунтер Tardi outlet, а також магазини взуття. В цілому широкий пул fashion-орендарів не планується, акцент зроблений на товари повсякденного попиту.

– Чи можна чекати орендарів в нових форматах або інші сюрпризи?

– Безумовно всі магазини будуть відкриті в своїх нових останніх концепціях. Це стосується і якорів, і галерейних магазинів.

– Хто буде представлений в фасадних магазинах і як це буде працювати?

– На фасаді серед орендарів ресторан Hanamy з літньою терасою площею 450 кв. м. Взагалі ідея фасадних магазинів пов’язана з великим автомобільним трафіком поблизу ТРЦ. Розміщення магазинів на фасаді дозволяє з одного боку збільшити кількість вітрин в торговому центрі, з іншого – збільшити кількість магазинів, щоб представити в Європарку ті товарні групи, які за інших обставин не змогли б розміститися всередині комплексу. Тобто це будуть доповнюючі товарні групи, як в сегменті товарів для дому, так і в food-сегменті. Наприклад, тут буде такий орендар як Мясторія, який вже добре зарекомендував себе в столичному ЦУМ популярним форматом магазину-ресторану.

 – Яка ключова мета стоїть перед ТРЦ в перший рік роботи?

– Ключове завдання в даний час – своєчасне завершення наповнення торгового центру орендарями, щоб відкритися з максимальною заповнюваністю. Крім того – залучити відвідувачів, нові магазини в найкращих концепціях. Потім, протягом року роботи – вийти на правильні показники по відвідуваності і оборотах. Тому плануємо активно працювати в маркетингу з орендарями.

– Плануєте залучати потужні генератори трафіку, на зразок H & M, IKEA?

– Такої мети ми перед собою не ставимо, оскільки це фізично не вийде. Це проект іншого розміру – мікрорайонний торговий центр.

– Які переваги ТРЦ Європарк можете виділити?

– Насамперед, ТРЦ знаходиться всього лише в 3 км від Окружної дороги, тому він повинен стати головним місцем шопінгу для мешканців Софіївської Борщагівки і навколишніх районів з перспективним населенням близько 150 000 жителів. Тут знаходиться понад 30 житлових комплексів і активно ведеться подальша забудова району. Іншими словами, перевага ТРЦ в тому, що його первинна зона охоплення на 100% сформована з нової житлової забудови. Тобто якість цієї первинної зони охоплення набагато краща, ніж навіть у деяких районах Києва. Біля Європарку житлові масиви, жителі яких мають середній дохід, тому вони віддали перевагу новобудові, а не вторинці. Вони практично всі мають автомобілі-це досить однорідна цільова аудиторія.

Якщо говорити про концепцію – тут буде створено цікавий набір якорів, який задовольнить потреби жителів, плюс фасадні магазини та ресторан з літньою терасою, які будуть представляти унікальну родзинку ТРЦ.

– На яку щоденну відвідуваність розраховуєте?

– За підрахунками фахівців компанії очікувана відвідуваність об’єкта становить 15-18 тисяч осіб на день.

– Наскільки сильна буде розважальна зона?

– Наш орендар готує індивідуальний проект, єдиний у своєму роді, тому має намір сконцентруватися на розвитку саме цього розважального центру. Він переконав нас не тільки в своїй концепції, а й підході до роботи. Площа ДРЦ складе 1300 кв. м – це перевірений формат дитячого центру розваг.

– Що буде представлено на фуд-корті? Наскільки він буде великим?

– Фуд-корту як такого не буде. При цьому громадське харчування займе до 10% орендної площі торгового центру, зокрема буде ресторанна зона в Сільпо, двоповерховий ресторан на фасаді з каміном і виходом на другому поверсі, а також ресторан для проведення днів народження у дитячому центрі розваг.

 – Чи будуть інші проекти? Можна назвати їх? Орієнтовні дати відкриття?

– Це локальний девелопер і в його планах реалізація ще одного проекту в Київській області, оскільки девелопер вірить у потенціал цього району.

Читайте також

Подарунок на Різдво: яким буде київський ТРЦ Європарк (презентація)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку