Попит на українські товари зріс на 70%: що найбільше купують у Чорну пʼятницю
В останню пʼятницю листопада та напередодні в усьому світі відбувається наймасштабніший розпродаж року — Чорна пʼятниця. Найбільший український онлайн-рітейлер Rozetka проаналізував, що в цей період купують найчастіше та як змінюється попит на товари. Зокрема, за перші дні розпродажу покупці придбали на 70% більше товарів українських виробників у порівнянні з попереднім тижнем.
Загалом цього року до Чорної пʼятниці кількість покупців на Rozetka збільшилася на 50%, порівнюючи з періодом до розпродажу, а середня кількість замовлень від одного покупця зросла на 10%.
Серед усіх найпопулярніших категорій товарів на сайті онлайн-рітейлера у 2023 році — корм для котів, одяг та взуття, гель для душу та чай, тоді як минулого року найбільший попит мали ліхтарі, пральні засоби, акумулятори й батарейки та інші.
Товари, які мають найбільший попит у топових категоріях цього року, також відрізняються від найпопулярніших минулого року.
Цього року розпродаж з нагоди Чорної пʼятниці на сайті онлайн-рітейлера триває до 26 листопада включно, знижки сягають 60%. Загалом за перші дні розпродажу цьогоріч кожен із покупців вже придбав на 20% більше товарів, ніж зазвичай.
Щоб отримати замовлення під час цьогорічного сезону знижок, покупці на 25% частіше обирають доставлення кур’єром, тоді як в цей самий період минулого року кур’єрським доставленням користувались на 12% частіше.
Найдорожчим замовленням у період Чорної пʼятниці 2022 року став дизельний генератор за 682 000 гривень. Цього року поки що найдорожче замовлення (322 000 гривень) складається з декількох товарів: телевізора, вебкамери, ноутбука та чотирьох IPhone 15. Загалом середня вартість кошика до Чорної п’ятниці у 2023 році вже збільшилась на 40%.
«У перші дні Чорної п’ятниці покупці придбали на сайті онлайн-рітейлерa вдвічі більше українських товарів, ніж минулого року. Це позитивна тенденція, адже для нас важливо підсилювати українську економіку й ми раді, що покупці підтримують вітчизняних виробників. Щоб у сезон Чорної пʼятниці всі могли так само швидко й комфортно отримати замовлені товари, на певні категорії діє безплатне кур’єрське доставлення до дверей на будь-який поверх, навіть без ліфта. Також у період знижок ми на 50% збільшили кількість курʼєрів, працівників на складах та в точках видачі», — зазначає Євген Образок, директор з маркетингу Rozetka.