Попит на українські товари зріс на 70%: що найбільше купують у Чорну пʼятницю

Попит на українські товари зріс на 70%: що найбільше купують у Чорну пʼятницю

24.11.2023 01:00
  1378
Валерія Байда

В останню пʼятницю листопада та напередодні в усьому світі відбувається наймасштабніший розпродаж року — Чорна пʼятниця. Найбільший український онлайн-рітейлер Rozetka проаналізував, що в цей період купують найчастіше та як змінюється попит на товари. Зокрема, за перші дні розпродажу покупці придбали на 70% більше товарів українських виробників у порівнянні з попереднім тижнем.

Загалом цього року до Чорної пʼятниці кількість покупців на Rozetka збільшилася на 50%, порівнюючи з періодом до розпродажу, а середня кількість замовлень від одного покупця зросла на 10%.

Серед усіх найпопулярніших категорій товарів на сайті онлайн-рітейлера у 2023 році — корм для котів, одяг та взуття, гель для душу та чай, тоді як минулого року найбільший попит мали ліхтарі, пральні засоби, акумулятори й батарейки та інші.

Товари, які мають найбільший попит у топових категоріях цього року, також відрізняються від найпопулярніших минулого року.

Цього року розпродаж з нагоди Чорної пʼятниці на сайті онлайн-рітейлера триває до 26 листопада включно, знижки сягають 60%. Загалом за перші дні розпродажу цьогоріч кожен із покупців вже придбав на 20% більше товарів, ніж зазвичай.

Щоб отримати замовлення під час цьогорічного сезону знижок, покупці на 25% частіше обирають доставлення кур’єром, тоді як в цей самий період минулого року кур’єрським доставленням користувались на 12% частіше.

Найдорожчим замовленням у період Чорної пʼятниці 2022 року став дизельний генератор за 682 000 гривень. Цього року поки що найдорожче замовлення (322 000 гривень) складається з декількох товарів: телевізора, вебкамери, ноутбука та чотирьох IPhone 15. Загалом середня вартість кошика до Чорної п’ятниці у 2023 році вже збільшилась на 40%.

«У перші дні Чорної п’ятниці покупці придбали на сайті онлайн-рітейлерa вдвічі більше українських товарів, ніж минулого року. Це позитивна тенденція, адже для нас важливо підсилювати українську економіку й ми раді, що покупці підтримують вітчизняних виробників. Щоб у сезон Чорної пʼятниці всі могли так само швидко й комфортно отримати замовлені товари, на певні категорії діє безплатне кур’єрське доставлення до дверей на будь-який поверх, навіть без ліфта. Також у період знижок ми на 50% збільшили кількість курʼєрів, працівників на складах та в точках видачі», — зазначає Євген Образок, директор з маркетингу Rozetka.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку