Рейтинг UAnet за квітень: інтернет-магазини значно втратили в охопленні
Проведення другого туру виборів президента України частково вплинуло на поведінку інтернет-користувачів. У квітні спостерігався значний приріст аудиторії новинних ресурсів.
Цей матеріал доступний російською мовою
Такі дані дослідження KantarTNS CMeter. Відтак, 7 з 25 найпопулярніших сайтів України в квітні – новинні ресурси (obozrevatel, tsn.ua, 24tv.ua, rbc.ua, segodnya.ua, nv.ua, pravda.com.ua). Найбільший стрибок охоплення отримали сайти «РБК-Україна» (17 місце проти 41 у березні) та «Новое время» (21 сходинка проти 64 у березні).
Через велику увагу до перепетій передвиборчої боротьби інтерес українських користувачів до здійснення інтернет-покупок помітно знизився: у порівнянні з березнем інтернет-магазини втратили свою аудиторію. Взагалі випав із рейтингу популярний китайський інтернет-магазин AliExpress, також втратили позиції у рейтингу Rozetka та Prom.ua. Однак після закінчення епічної саги під назвої “вибори” вітчизняні та міжнародні інтернет-магазини можуть повернути собі позиції у рейтингу.
Трійка лідерів залишається незмінною: Google, Youtube, Facebook.
Джерело TNS
Читайте також –
Рейтинг квітня: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ