
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Мережа магазинів Master Zoo ввела посаду керівника розвитку мережі. Цей пост посів Сергій Антонов, який раніше обіймав посаду заступника голови департаменту розвитку в Сільпо.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як розповів Сергій в коментарі RAU, зміни в керівництві спрямовані на посилення ключових позицій компанії. У 2020 році Master Zoo продовжить розширення мережі магазинів, а також реформат торгових точок.
«Серед моїх ключових завдань будуть збереження лідерства мережі в сфері рітейлу товарів для тварин, а також масштабування і збільшення мережі зоомаркетів до 130 одиниць за три роки. Пріоритетом для розвитку мережі будуть міста-мільйонники: Київ, Харків, Львів, Дніпро і Одеса. При цьому будуть розглядатися вдалі локації для відкриття і в інших містах», – зазначив Антонов.
Його досвід роботи в сфері рітейлу і торговельної нерухомості становить понад десяти років. До приходу в Master Zoo Сергій сім років займався розвитком мережі супермаркетів Сільпо на посаді заступника голови департаменту розвитку. А до цього працював у консалтинговій компанії UTG, де в тому числі займався брокериджем столичного ТРЦ Ocean Plaza, сімферопольського ТРЦ Меганом, набором операторів громадського харчування та дьюті-фрі в аеропорту Київ (Жуляни).
Нагадаємо, MasterZoo – найбільша мережа зоомаркетів в Україні. Компанія постійно розширює свою присутність у великих містах й регіонах країни і зараз налічує більше 85 торгових об’єктів. У 2018 році мережа MasterZoo провела реформат: поміняла айдентику, змінила написання бренду і корпоративні кольори, логотип і слоган. З метою поліпшення комфорту покупок в маркетах також змінили інтер’єр, реалізувавши в торгових залах світлий дизайн, широкий простір, навігацію і fashion-зони.
Як виглядає і що пропонує торговий об’єкт компанії в новому форматі можна прочитати в матеріалі за посиланням.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: Fozzy Group, ЕКО маркет, Eldorado, LC Waikiki, Watsons та інші