
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Франшиза Rozetka буде поширюватися на відкриття точок видачі замовлень, зроблених в інтернет-магазині.
Цей текст доступний також російською мовою
Про це повідомляє AIN з посиланням на співзасновника консалтингового агентства зі створення франшиз «Франч» Романа Кириловича. «На першому етапі Rozetka планує відкрити невелику кількість франчайзингових точок видачі, протестувати формат, “докрутити” його, щоб потім вже активно розвивати цей напрямок”, — написав Кирилович.
Згідно сайту франшизи, Rozetka наводить наступні умови франшизи:
Зараз Rozetka шукає партнерів у таких містах: Біла Церква, Бориспіль, Бровари, Буча, Вінниця, Вишневе, Гостомель, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Ірпінь, Київ, Луцьк, Львів, Маріуполь, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Тернопіль, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів.
Інтернет-магазин бере на себе логістику з доставки товарів до точки видачі, навчання нових співробітників, і надає доступ до програмного комплексу Octopus, який використовується в самій компанії.
Співпраця між Rozetka і франшизними точками видачі буде виглядати наступним чином:
Як повідомив Кирилович, франчайзингові точки видачі не займатимуться видачею великогабаритних товарів, таких як скутери, холодильники або 100-дюймові телевізори: обсяг і вага видаваних товарів буде обмежений.
Основними товарами, які будуть поширюватися через такі точки, стане електроніка, побутова хімія, одяг та інші невеликі товари, що користуються найбільшим попитом.
Нові точки видачі будуть значно менші, ніж фірмові від Rozetka. Але кожна з них буде обладнана примірочною, щоб купуючи одяг, клієнт міг його приміряти і прийняти рішення про покупку.
Також буде відносно невеликий склад, якого має бути достатньо, з урахуванням орієнтованості нових точок видачі на невеликі товари.
За словами Кириловича, засновник Rozetka Владислав Чечоткін вважає, що ємність ринку дозволить Rozetka відкрити 1000 точок видачі, хоча сам Кирилович сподівається на ще більший успіх.
“Владислав вважає, що ємність ринку дозволить Rozetka відкрити 1000 точок видачі. Я вважаю, що набагато більше. Адже у Нова пошта (яка теж є клієнтом «Франча») вийшло запустити понад 6000 відділень!”- написав він.
Читайте також