Rozetka стала найпопулярнішим інтернет-магазином іграшок України
Згідно з дослідженням ринку іграшок, проведеного для УАІІ, в першій трійці найбільш затребуваних онлайн-рітейлерів іграшок також Panama.ua і Bi.ua.
Цей текст доступний також російською мовою
Про це під час четвертої бізнес-конференції «Ринок іграшок. Час змін” розповів Павло Овчинніков, президент Української Асоціації індустрії іграшок (УАІІ). За його словами, в 2019 році більшість респондентів роблять вибір у бік відомих українських майданчиків. Кількість покупок в невеликих і маловідомих інтернет-магазинах знизилася більш ніж у три рази.
“Основні інтернет-ресурси для покупки іграшки дитині – Rozetka, Panama.ua і Bi.ua. Частота покупки в цих інтернет-магазинах зросла в два рази в порівнянні з 2018 роком”, – розповів він.
32,7% респондентів вибирають Rozetka при виборі інтернет-магазину для покупки іграшок, 25% – Panama, 7,7% – сайт офлайн-рітейлера Будинок Іграшок.
Також спостерігається зростання кількості покупок в магазинах “Игрушки7” (практично в 2,5 рази) і на Prom (у дослідженні 2018 року не фігурував, як місце покупки іграшок).
Читайте також
Toy Story: ринок іграшок України в цифрах, фактах і графіках