Rozetka почала продавати товари під власним брендом – ЗМІ
Найбільший інтернет-магазин України – Rozetka – запустив власний бренд побутової та напівпрофесійної техніки RZTK.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як пише портал AIN.UA з посиланням на власні джерела, ці товари вже доступні на маркетплейсі. В асортименті – техніка від газонокосарок до електробритв. Товари бренду також можна знайти на українських прайс-агрегаторах, зокрема на Hotline. Правда, купити їх все одно можна тільки на Rozetka.
Дизайн логотипу виконаний у фірмовому стилі Rozetka. За інформацією AIN.UA, айдентику розробило агентство Fedoriv Agency: окремий від материнського бренду логотип, приклади розміщення на товарах, дизайн упаковки, лендінг і проморолики – за принципом інхаус.
Торгова марка позиціонується як «перевірена і надійна альтернатива дорогим брендам». Як повідомили AIN у Fedoriv Agency, RZTK відноситься до нижнього цінового сегменту.
Бренд зареєстрований в Німеччині, сама техніка вироблена в Китаї. На товари RZTK поширюється гарантія і сервісне обслуговування безпосередньо від Rozetka. Отримати послугу можна в магазинах і пунктах видачі.
В компанії поки що не робили офіційних заяв з приводу запуску бренду, хоча, судячи з Facebook (сторінка створена ще в липні), RZTK в продажу вже близько місяця.
Читайте також –
Не пустити Amazon: Rozetka запускає франшизу і планує відкрити мінімум 1000 точок видачі