Rozetka посіла перше місце за часткою реклами в інтернеті – дослідження Factum Group

Rozetka посіла перше місце за часткою реклами в інтернеті – дослідження Factum Group

20.09.2019 01:24
  509
Ukrainian Retail Association

Окрім Rozetka в топ-20 найбільших рекламодавців UAnet в серпні увійшли e-commerce-майданчики RST, HotLine, Gepur, OLX і Auto Ria, а також мережі магазинів Драйв Спорт, Цитрус і Comfy.

Цей матеріал доступний російською мовою

Дослідницька компанія Factum Group Ukraine представила щомісячний аналіз активності українських рекламодавців в мережі інтернет. Згідно зі звітом компанії, в серпні цього року найбільшим рекламодавцем за часткою рекламних виходів став інтернет-супермаркет Rozetka.ua. Його сумарне охоплення минулого місяця склало близько 4,5 млн осіб. У п’ятірку найбільших також увійшли рітейлери Драйв Спорт і Цитрус.

Цікаво, що в рейтингу виходів відеореклами жоден з рітейлерів в минулому місяці не потрапив і в топ-10 найбільших. Цитрус, Eldorado і Алло представлені лише в другій десятці рейтингу.

Що стосується десятки найбільших рекламодавців категорії e-commerce/торгівля, то крім Rozetka, Драйв Спорт і Цитрус, сюди увійшли такі бренди як iHerb, Gepur, Comfy, Auto Ria та інші.

Читайте також – 

Дослідження RTB House: українці віддають перевагу онлайн-покупкам в одному магазині


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини...
time icon  
  588
Усі новини ринку