Rozetka почала масово відключати постачальників і прибирати їх товари з маркетплейсу
Інтернет-супермаркет Rozetka в лютому почав масово відключати дропшипперів. Чому найбільший в країні маркетплейс зважився на припинення роботи з великою кількістю партнерів?
Цей матеріал доступний російською мовою
Як пише співзасновник ecommerce-платформи Hubber Олексій Лужковий в матеріалі для порталу ain.ua, причина відключення постачальників криється в деяких негативних ефектах, з якими зіткнулася Rozetka в процесі активного розширення маркетплейсу. За його словами, Rozetka росла експоненціально за кількістю продавців і за об’ємами продажів в цілому. Але, залучаючи на свою платформу занадто багато продавців, у неї не завжди виходило контролювати їхню якість роботи.
«Велика кількість мерчантів не дотягують до рівня сервісу Rozetka (до якого ми всі з вами звикли). Почалося погане обслуговування кінцевих покупців. Відповідно, Rozetka почала виявляти продавців з поганою якістю і оголошувати про відключення», – пише Лужковий.
Експерт виділяє кілька ключових причин відключення продавців маркетплейсу:
- Великий термін доставки;
- Завищені ціни (багато дропшипперів, не маючи товару в наявності, продають його з додатковою націнкою. І це, звичайно ж, впливає на складову сервісу);
- Поганий сервіс при спілкуванні з кінцевими покупцями;
- Товару немає в наявності (дуже часто);
- Відсутність гарантій;
- Неякісний контент карток товарів.
Лужковий також зазначає, що «велика чистка» продавців на маркетплейсi – логічне рішення, до якого періодично вдаються всі великі світові гравці галузі для поліпшення сервісу. «Як приклад – Amazon в минулому році закрив 300 000 акаунтів з СНД. В один день. І все через те, що продавці надавали поганий сервіс», – каже співзасновник Hubber. За його прогнозами, інші топ-маркетплейси України теж підтягнуться вслід за Rozetka і посилять правила для постачальників.
За матеріалами: ain.ua
Читайте також –
Чотири правила, які допоможуть маркетплейсу вижити в боротьбі з Rozetka