
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Антимонопольний комітет України дозволив інтернет-супермаркету Rozetka викупити частку Naspers в групі компаній EVO.
Власник Rozetka.ua Владислав Чечоткін викуповує частку медіагрупи Naspers, щоб спільно з EVO Group розвивати напрямок маркетплейсов. Про це повідомляє LIGA.net з посиланням на державного уповноваженого АМКУ Марію Процішен.
Які додаткові зобов’язання АМКУ зобов’язав виконати Rozetka поки не відомо. Два лідери вітчизняного e-commerce вирішили об’єднатися, щоб спільно вибудувати екосистему для покупців і продавців, і створити більше можливостей для українських підприємців на своїх платформах.
В результаті частка засновників EVO трансформується в частку в об’єднаній компанії. Всі існуючі проекти продовжать свою роботу, а операційне управління бізнесами залишиться незмінним.
Нагадаємо, зовсім недавно Rozetka орендувала приміщення в київському Головпоштамті.
Довідка. Rozetka – лідер електронної комерції України в B2C сегменті. Компанія заснована в 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. У наступні роки Розетка трансформувалася в мультікатегорійний супермаркет і досягла істотних успіхів на ринку в таких сегментах як товари для дітей, товари для дому, FMCG, одяг і взуття. Розетка входить в десятку найдорожчих брендів в Україні і має один з найвищих NPS cреди рітейлерів України.
EVO – українська IT-компанія, яка створила провідні українські маркетплейси і онлайн-сервіси, де сотні тисяч підприємців продають товари і надають послуги мільйонам людей. В EVO розвиваються Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Вчасно, Shafa.ua. Щомісяця на маркетплейсах EVO покупці здійснюють понад 2 млн замовлень. Згідно сайту компанії, вона генерує $ 96,1 млн товарообігу на місяць.
Ефект метелика: якими будуть наслідки злиття Rozetka.ua та групи EVO