Rozetka викупить частку Naspers в групі компаній EVO

Rozetka викупить частку Naspers в групі компаній EVO

09.08.2018 01:00
  729
Ukrainian Retail Association

Rozetka і EVO об’єднаються після отримання дозволу Антимонопольного комітету на концентрацію.

Засновник найбільшого e-commerce проекту Rozetka Владислав Чечоткін повідомив про це на своїй сторінці в Facebook. “Інтернет-супермаркет Rozetka і група компаній EVO планують об’єднатися, щоб спільно вибудувати екосистему для покупців і продавців і створити більше можливостей для українських підприємців на своїх платформах”, – написав він.

В результаті запланованої угоди Rozetka викупить частку Naspers в групі компаній EVO. Частка засновників EVO трансформується в частку в об’єднаній компанії. Всі існуючі проекти продовжать свою роботу, а операційне управління бізнесами залишиться незмінним. “Naspers дійсно належить більше 50% компанії, але ми втрьох (Микола Палієнко, Тарас Мурашко, Денис Горовий – ред.) Залишаємося і авторами, і співвласниками проекту”, – казав в інтерв’ю порталу AIN.ua Микола Палієнко.

Об’єднана компанія продовжить активно розвивати напрямок маркетплейсов, що дозволить малим і середнім українським підприємцям продавати товари через сайти об’єднаної компанії. Надалі, завдяки логістиці Rozetka, споживачі отримають більш оперативну доставку товарів від підприємців-продавців маркетплейсов.

«Напрямок маркетплейс у Rozetka розвивається найбільш динамічно. Вже зараз істотну частку продажів забезпечує «довгий хвіст» товарів, що доставляються третіми продавцями. При цьому нам вдається забезпечити високий рівень сервісу для наших клієнтів. Ми віримо, що синергія логістичної інфраструктури, IT-інфраструктури та співпраці з десятками тисяч підприємців дозволить побудувати одну з найбільш корисних компаній в житті кожного українця», – прокоментував плани Владислав Чечоткін.

«Вже 10 років ми працюємо для того, щоб підприємці легко починали і розвивали свою справу в інтернеті, а покупці отримували кращі товари за найкращими цінами. Ми хочемо принести ще більше користі – побудувати повноцінну екосистему онлайн і офлайн сервісів навколо клієнта. Об’єднання бізнесів дозволить спільними зусиллями і ресурсами досягти цієї мети. У підсумку виграють і покупці, і підприємці», – сказав співзасновник EVO Микола Палієнко.

Закриття угоди відбудеться після дозволу Антимонопольного комітету на концентрацію в Україні.

Довідка. Rozetka – лідер електронної комерції України в B2C сегменті. Компанія заснована в 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. У наступні роки Розетка трансформувалася в мультікатегорійний супермаркет і досягла істотних успіхів на ринку в таких сегментах як товари для дітей, товари для дому, FMCG, одяг і взуття. Розетка входить в десятку найдорожчих брендів в Україні і має один з найвищих NPS cреди рітейлерів України.

Довідка. EVO  – українська IT-компанія, яка створила провідні українські маркетплейси і онлайн-сервіси, де сотні тисяч підприємців продають товари і надають послуги мільйонам людей. В EVO розвиваються Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Вчасно, Shafa.ua. Щомісяця на маркетплейсах EVO покупці здійснюють понад 2 млн замовлень.

Читайте также –

Rozetka відкриває точки видачі в експериментальному форматі і буде розвивати офлайн-роздріб (+фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку