
Eva у 2024 році: виторг 27 млрд грн, майже відновили кількість магазинів до довоєнної


Торгова точка в Києві на вулиці Костянтинівській, 71, в торгово-офісному центрі Шоколад припиняє роботу з 12 травня.
Як наголошується в повідомленні найбільшого інтернет-магазину країни, останній день роботи об’єкта – неділя, 12 травня. “На жаль, нам доведеться закрити цей магазин – він просто не справився із навантаженням. Ми хочемо, щоб у нас був кращий в світі сервіс, а на цій локації у нас це не виходило. Ми бачили великі черги та ваші скарги, тому прийняли рішення відмовитися від цієї локації і шукати кращу”, – йдеться e-mail-розсилці компанії.
Нагадаємо, торгова точка в ТОЦ Шоколад для рітейлера була першим експериментальним об’єктом невеликого формату, і другим офлайн-магазином лідера українського e-commerce. Вона була відкрита 9 липня 2018 року, і займала загальну площу в 400 кв. м, 200 з яких були відведені під склад. Очевидно, експеримент не вдався, і Rozetka прийняла рішення згорнути проект.
Після закритяя магазину Rozetka буде керувати сіма торгівельними точками в Україні: з них чотири працюють у Києві (три на правому березі, й одна – на лівому), а ще три – в Одесі. Також в столиці працює кілька мобільних точок видачі покупок. За словами засновника Rozetka Владіслава Чечоткіна, компанія планує відкрити ще один магазин в Києві на лівому березі, а також в інших містах. «Повинно бути щось ще на лівому березі. Але традиційно не озвучую, коли. В інших містах теж будуть (відкриття – прим. ред.)», – сказав він в кулуарах щорічної інвестиційної конференції Dragon Capital, що пройшла у лютому в Києві.
Разом з тим, Чечоткін підкреслив, що в пріоритеті компанії – поліпшення роботи вже діючих торгових об’єктів. Бізнесмена не влаштовує нинішній рівень сервісу в офлайн-магазинах. «Ми хочемо бути краще і працюємо над оптимізацією процесів, що з’явилися після відкриття восьми магазинів», – пояснив він.
Читайте також –
Владислав Чечоткін: Rozetka втрачає 0,4% від обороту через проблемні повернення