Rozetka за тиждень отримала більше 300 заявок на відкриття франчайзингових точок

Rozetka за тиждень отримала більше 300 заявок на відкриття франчайзингових точок

22.10.2020 12:12
  630
rau

Потенційні партнери Rozetka готові інвестувати близько 190 млн грн в точки видачі найбільшого в Україні e-commerce рітейлера.

Цей матеріал доступний російською мовою

Про це на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook повідомив співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін. «Всього за тиждень понад 300 українських підприємців подали свої заявки на те, щоб відкрити точку видачі Rozetka в своєму місті та районі. В створення точки (обладнання, меблі, оснащення складу, ремонт, вступний̆ внесок) вони повинні вкласти 630 000 гривень. Це майже 190 млн гривень, які люди готові інвестувати, щоб стати нашими партнерами, щоб бути причетними до бренду Rozetka», – написав бізнесмен.

За його словами, тільки 5% підприємців планують брати кредит, щоб вкластися у відкриття точки, 3% залучать інвестиції, а 88% вкладають свої гроші. Вони представляють всю Україну, і великі, і маленькі міста – від Києва до Ічні, де живе 10 000 людей.

«Я хочу, щоб у всіх у них вийшло. Не тільки тому, що франшиза для нас спосіб підвищити зручність і комфорт для клієнтів Rozetka, бути «щоразу що треба» і «де треба». Але і спосіб розвитку підприємництва в Україні. Ми даємо можливість українцям почати свій бізнес під брендом, який̆ без підказки знають 95% українців з мінімумом ризиків (за статистикою, 90% нових бізнесів через рік закриваються)», – підкреслив Чечоткін.

Співзасновник Rozetka також зазначив, що запуск франшизи – це логічне продовження діяльності компанії, адже найбільші світові онлайн-рітейлери, такі як Amazon і Alibaba, в різних країнах використовують франчайзингову модель для розвитку бізнесу.

Нагадаємо, Rozetka повідомила про запуск франчайзингу в середині жовтня. Згідно сайту франшизи, Rozetka пропонує можливість відкриття точки під своїм брендом на таких умовах:

  • Вкладення – від 688 000 грн
  • Чистий прибуток – від 35 000 грн на місяць
  • Термін окупності – від 15 місяців

Зараз онлайн-рітейлер шукає партнерів в таких містах як Біла Церква, Бориспіль, Бровари, Буча, Вінниця, Вишневе, Гостомель, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Ірпінь, Київ, Луцьк, Львів, Маріуполь, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Тернопіль, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси та Чернігів.

Читайте також –

Владислав Чечоткін, Rozetka: Плануємо розвивати абсолютно всі способи доставки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  136
Усі новини ринку