
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Шрек, популярні меми, ідеї для прихованої реклами, свої варіанти логотипу, – як ще жартували в Facebook інтернет-користувачі над оновленим стилем Rozetka.
14 вересня багатьом українським користувачам запам’ятається одним, на перший погляд, непримітною подією – найбільший інтернет-магазин країни змінив колір логотипу. “Ми оновили наш візуальний стиль, залишивши улюблений логотип впізнаваним і рідним”, – написала компанія у себе на сторінці в Facebook.
Частина користувачів стала нещадно хейтити спільну роботу агентства Fedoriv і креативників Rozetka, інші почали шукати цікаве у нововведеннях, треті ж тренувалися в гуморі, підбираючи асоціації до нового стилю, згадуючи відомі меми та навіть пропонуючи свої жартівливі варіанти логотипу. Як влучно зазначив одні з користувачів в Facebook: “Астрологи оголосили тиждень експертів з брендінгу!” RAU зібрала найзабавніші жарти навколо оновленої айдентики Rozetka.
Один з користувачів згадав, як могла б виглядати звичайна розетка. Правда йому швидко відповіли, що так “Kabanchik.ua вийшов”.
Ще один користувач помітив цікаву річ: що засновник і власник агентства Fedoriv Андрій Федорів на всіх тренінгах каже, що “головне – це викликати емоцію. Емоція є (будь-яка) – мета досягнута”. Можливо таким і був задум розробників, – тоді він спрацював на всі 100%.
Читайте також –
Несерйозно про серйозне: як жартували в соцмережах над відкриттям першого H&M в Києві