
Класична, верхівка чи з фісташкова: кращі креативи українських брендів до Великодня


Корпорація Roshen починає відкривати кав’ярні під назвою Nice On Cafe.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомляє LIGA.net, кондитерська корпорація Roshen Петра Порошенка виходить в сегмент HoReCa. На початку вересня компанія відкрила першу кав’ярню, в якій відвідувачам пропонують гарячі напої та іспанські чурроси. Цю інформацію не заперечують у прес-службі корпорації.
Кав’ярня під назвою Nice On Cafe відкрита на базі першого фірмового магазину корпорації поблизу Київської фабрики Рошен на проспекті Науки.
Інвестиції в проект не розголошуються. Про плани розвитку цього напрямку в компанії поки не розповідають. Новому бізнесу Roshen доведеться конкурувати із закладами “Киехлеб”, мережі Аромакава та іншими.
Раніше в інтерв’ю LIGA.net президент Roshen В’ячеслав Москалевський заявляв про намір зробити з магазинів кафе-кондитерські, але від цієї ідеї згодом відмовився, заявивши, що це не його історія.
Джерело: LIGA.net
Читайте також
*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU
Новини ресторанів та кафе: Чорноморка, Kyiv Food Market, Реберня, Пузата Хата та інші