Ролики тижня: Varus, Rozetka, KFC, Cher’17 та Kachorovska

Ролики тижня: Varus, Rozetka, KFC, Cher’17 та Kachorovska

23.06.2024 09:00
  787
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Varus

Мережа Varus  спільно з Бізнеспес розробили серію мультиплікаційних роликів про 20-хвилинні слоти та зручність доставки. Головні герої серійних відео — компанія друзів — Равлик, Зайчик, Коза та Порося. Усі вони мають цікаві життєві історії та особливі риси характеру.

Так, наприклад, Зайчик у дитинстві зазнавав булінгу, тому почав займатись бойовими мистецтвами. Фізична сила подарувала йому впевненість та можливість захищати інших. Раніше Зайчик працював курʼєром у varus.ua та спритно доставляв всі замовлення. Зараз же долучився до Збройних сил. Завдяки своїм вухам-локаторам він дуже ефективний у підрозділах ППО.

Равлик — маломобільний, проте дуже розумний і наполегливий. Після школи, де він познайомився з іншими героями, Равлик став програмістом. А ще він бореться за інклюзивність та допомагає всім повірити у себе: адже якщо вийшло у нього, то вийде і в інших.

А от у Порося є певні особливості зі здоров’ям, він має уповільнений обмін речовин. Через це для нього вкрай важливо правильно харчуватись та завжди мати доступ до корисних продуктів. У цьому Поросяті допомагає сервіс varus.ua, де можна замовити доставку продуктів у зручний час.

Коза — найдоросліша з усієї компанії. Амбітна та сильна, вона вміє постояти за себе і своїх друзів, та водночас має добру й лагідну натуру. Зараз вона працює маркетологинею та вчить інших жінок бути впевненими у собі, цінувати себе та будувати здорові стосунки.

Історії персонажів втілені в серії мультиплікаційних роликів, кожен з яких має власний сюжет. Відео вже можна було побачити в YouTube та соціальних мережах Varus.

«Серія роликів, яку команда Varus реалізувала спільно з Бізнеспес, має на меті розповісти про всі переваги сервісу усвідомлених покупок varus.ua. Ми прагнемо спілкуватись з нашими клієнтами однією мовою та робити нашу комунікацію максимально простою та зрозумілою”, — зазначив Head of Digital marketing e-commerce varus.ua Владислав Зеленко.

Rozetka

Креативна команда Fedoriv Agency до 19-ї річниці онлайн-ритейлера Rozetka створила святковий ролик, у якому компанія показала зворушливі святкові моменти українців, до яких вона так чи інакше була причетна. Так Rozetka подякувала своїм клієнтам і нагадала, що вона щоразу поруч. 

“Нам пощастило бути поруч з Rozetka останні шість років. Бачити, що ти щоразу більша, крутіша, зручніша, помітніша. Ти натхнення, орієнтир і бенчмарк. Підіймаємо келих за всі досягнуті й майбутні вершини. З днем народження, Rozetka ! Тримай кампейн, це тобі!” – так привітали компанію в Fedoriv Agency.

 

KFC

Бренд KFC в Україні представив в цьому місяці нову лінійку Теріякі. У складі якої бургер, твістер, ніжки, стріпси, байтси та рис бокс. Байтси Теріякі вже давно були представлені в меню мережі, а ось рис бокс – новий продукт. Рис з кукурудзою, морквою у поєднанні з пікантними байтсами, соусом та кунжутом у боксі – повноцінна страва, яку вже встигли оцінити гості. Всі страви в лінійці поєднує насичений соус Теріякі, кунжут та, звичайно, курка в оригінальній паніровці! До того ж 10 грн з нового Бургер Теріякі компанія буде перераховувати у фонд savED.

На початку червня було опубліковане головне відео кампанії.

За сюжетом журналісти очікують сенсації під рестораном KFC, працівник озвучує головну новину “В KFC більше не буде Байтсів Теріякі”. Здивування натовпу перебиває наступна фраза “ А буде ціла Лінійка Теріякі”.  Відео можна зустріти на офіційних сторінках бренду та на екранах в великих містах!

Cher’17

Український модний бренд Cher’17 запустив нову рекламну кампанію “Вдягайся!” з нагоди виходу літньої колекції одягу. Ритейлер нагадав українським жінкам, що не варто відкладати життя і “ту саму сукню” на потім через, адже бути красивою і жити своє життя – завжди на часі.

“Попри всі тривоги — внутрішні і повітряні, будь-які стереотипи і погляди, хто б що не казав — живи своє життя, бо це завжди на часі”, – з такими словами звернувся бренд до українок.

Музами ролику стали українські жінки, а ідея та сценарій відео розробила команда @dramaqueen.agency.

Kachorovska

Взуттєвий бренд Kachorovska також представив спеціальний відео кампейн до літнього сезону, який нагадує, що у нас завжди є вибір – радіти чи сумувати. Головною героїнею короткої відеоновели стала модель Альона Османова.

“Короткометражка у двох епізодах ілюструє, наскільки важливо проживати кожен момент, а також щодня цінувати та святкувати життя. Чекати якогось магічного моменту, або взяти все у власні руки, сісти на мотоцикл та помчати на зустріч пригодам. Особливого настрою цьому відео надають декламування вірша Ліни Костенко “Що в нас було” та трек з маніфестуючою назвою «Sisters Are Doin’ It for Themselves». Літо завжди пролітає дуже швидко, тому варто одягнути улюблену сукню, сандалі й бігти наповнювати його спогадами, незабутніми знайомствами та приємними вечорами”, – пояснили в компанії.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Kachorovska (@kachorovska_atelier)

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Kachorovska (@kachorovska_atelier)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку