Ролики тижня: Укрзолото, Файно Маркет, Uklon, Нова пошта, Сільпо
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Укрзолото
Напередодні зимових свят ювелірна мережа Укрзолото презентувала свою оновлену рекламну кампанію “Скажи собі ТАК!” з неперевершеною Тіною Кароль. Нова кампанія продовжує основну концепцію бренду та акцентує увагу на різноманітних образах сучасних жінок.
«Сучасна жінка більше не запитує дозволу бути собою. Вона обирає. Обирає своє відображення в дзеркалі, свої слова, свій стиль. Наша оновлена рекламна кампанія з Тіною Кароль — це історія про тих, хто знаходить сміливість сказати ТАК своїм бажанням і в кожному виборі бачить шлях до себе. Сьогодні прикраси — більше, ніж аксесуари. Вони перетворюються на спосіб промовити про свою унікальність і силу без слів. Разом із Тіною Кароль ми нагадуємо: кожен вибір — це прояв сили та сміливості, а кожна прикраса — голос, який промовляє без слів. Ця історія — не про золото, срібло чи діаманти. Вона про сміливість бути собою, про кожне ТАК, що звучить у внутрішньому діалозі. Про впевненість, яка з’являється, коли ти знаєш, що заслуговуєш на найкраще”.
Амбасадорка бренду та обличчя оновленої кампанії, Тіна Кароль, уособлює цю ідею як ніхто інший. Її здатність залишатися чесною із собою, експериментувати та шукати нові грані власної унікальності стала натхненням для цього меседжу. Вона доводить, що краса — це свобода, яка не потребує правил: сьогодні — вишукана лаконічність, завтра — яскрава експресія, головне — завжди обирати себе!
Ця кампанія — про прикраси, як втілення сили власного вибору. Силу сказати собі ТАК, знайти натхнення в кожному новому дні, відкрити у собі нові грані та обрати для себе найкраще. І прикраси Укрзолото створені для тих, хто вміє слухати своє Я й обирати, якими бути саме сьогодні», – прокоментували в Укрзолото.
Файно Маркет
Мережа Файно маркет створила новорічний ролик, у якому підбив підсумки року: “Ще один рік промайнув непомітно, але ми відчули: разом із вами він був особливим. Дякуємо кожному, хто обирає Файно Маркет, заходить у наші магазини, посміхається нашим касирам і стає частиною великої добросусідської спільноти. Ваша підтримка допомогла нам зробити неймовірні речі: реалізувати благодійні проєкти, допомогти тим, хто цього потребує, і створити моменти, що об’єднують усіх нас. Попереду ще більше добрих справ, нових можливостей та приємних сюрпризів! Давайте разом творити майбутнє”, – прокоментували в компанії.
Uklon
Компанія Uklon представила новорічну кампанію. Основна ідея полягає в тому, щоб нагадати людям про маленькі новорічні радощі, які все ще існують в простих речах і про які не варто забувати особливо в складні часи.
Розробкою комунікаційної кампанії займалась креативна агенція I am idea. «Ми хотіли створити теплу, зрозумілу історію для кожного українця, тому додали у ролик трохи казковості та краплинку гумору, що вже історично притаманно бренду. У результаті вийшла історія, яка нагадує про цінність зустрічей із близькими та моментів радості», — розповідає креативна пара Віталій Клименко та Ігор Гавруш.
Створення ролика стало окремою пригодою, де все почалось з поїздки в Uklon. Щоб передати максимум динаміки й емоцій в кадрі, головній героїні історії, собаці Санні, дали волю на здійснення всіх вусолапих мрій на знімальному майданчику: святковий хаос з перекиданням ялинки, літаючими мандаринами, і скатертиною, що майстерно зривається зі столу віртуозним рухом пухнастої улюблениці.
У ролику звучить культова новорічна мелодія «Silent Night» у виконанні камерного хору Moravski. Спеціально для цього команда агенції створила аранжування, а вокалістом став Ігор Фінашкін — креативний директор та засновник I am idea.
Нова пошта
Цього року протягом грудня Нова пошта знову доставляє казку у різні куточки України. До 25 грудня святкові фургони відвідають 19 міст, де вони перетворюються на казкові відділення. Там на дітлахів чекає вистава “Казкове відділення”, різні цікаві активності та розіграш подарунків.
“Кожна доставлена казка — це не лише емоції та враження, а й надія, миті спокою та щасливі дитячі очі. Очі, що сяють радістю та надають відчуття стійкості та віри. Цієї зими Нова пошта продовжить доставляти тепло, надію та віру в переможне завтра”, – зазначили в компанії.
Сільпо
Сільпо разом гумористом Василем Байдаком у короткому ролику нагадують усім про підготовку до Різдва і про те, що в магазинах мережі можна купити смачну кутю, якщо у вас щось пішло не за планом.
“Та-а-ак… Різдво! Підготовка! Різдво! Підготовка! Розділяєте цей настрій @by_by_duck ? Тоді раптом десь прорахувалися, ми на підстраховці. Ходіть до Сільпо, бо в нас гарантовано смачні різдвяні страви і теплі знижки до 60%. Все до вашого столу чекає!”, – звертається команда Сільпо до своїх клієнтів.
Посмотреть эту публикацию в Instagram