Ролики тижня: Файно Маркет, Сільпо, Rozetka, Київстар, Kachorovska

Ролики тижня: Файно Маркет, Сільпо, Rozetka, Київстар, Kachorovska

08.09.2024 09:00
  442
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Мережа Файно Маркет у своїй новій рекламній кампанії нагадує своїм клієнтам, що в її магазинах можна купити усе необхідне. Анімаційний відеоролик зроблений у новому фірмовому стилі ритейлера і показує типові ситуації, коли Файно Маркет може стати в нагоді.

“Неважливо, що саме у вас закінчилось — чи то сіль, чи улюблений сік, чи корм для хитрого кота, що мріє про консерву на обід. У Файно Маркет завжди знайдеться все необхідне! Забігайте, коли мама просить лимони ля цедри, коли маленький Тарас мріє про свіжий багет на сніданок, або коли вам просто хочеться чогось смачненького. Файно Маркет — простір добрих сусідів, де завжди є все для вашого дому!” – наголошує ритейлер.

Сільпо

Гуморист Мурафа Антон та мережа Сільпо до початку нового шкільного сезону підготували нову розвагу для відвідувачів. Мурафа підходив до відвідувачів і вручав ім записку, як у школі. “Підготували подвійні листочки, щоб отримати найкращу оцінку — вашу усмішку. Передайте її далі. А ми поки побажаємо, щоб цей навчальний рік був таким, яким ви його собі уявляєте.  До зустрічі під час великих та маленьких перерв”, – так Мурафа прокоментував цю розвагу. Дивіться як це було.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Мурафа Антон (@murafa)

Rozetka

Нещодавно Fedoriv Agency створив кампейн про знижки до шкільного сезону для Rozetka за участі української співачки alyona alyona. Але насправді це не ролик, а справжній відеокліп. Слова та музику для пісні “Знижки, знижки, знижки” написала alyona alyona, а відеокліп зняли No Stars Ідея та Fedoriv Agency. Обов’язково подивіться, якщо пропустили!

Київстар 

Мобільний оператор Київстар запустив промо кампанію для свого нового інтернет-тарифу “Все Разом Перевага” з гігабітною швидкістю. 

В рамках кампанії телеком-гігант створив серію роликів, де показано різні кумедні ситуації, коли люди страждають через зависання інтернету. Перший ролик показує, як некомфортно займатись спортом зі слабким інтернетом.

У другому відео Київстар з гумором пояснює, що зі швидкісним інтернетом фраза “мене добре видно?” більше не буде робити нікому боляче під час презентацій та на робочих дзвінках.  

А третій ролик показує, що з новим інтернет-тарифом від Київстар онлайн-замовлення з улюбленого ресторану вже за мить будуть зроблені і не доведеться щось вигадувати на вечерю.

Kachorovska

Kachorovska нещодавно розпочав новий сезон рубрики I Speak Shoes!, де відомі українки розповідають про свій стиль і створюють модний образ з речей бренду. Зіркою останнього випуску I Speak Shoes! стала співачка Таянна @tayanna_reshetnyak, яка ділиться у відео про забобони артистів щодо сценічних образів, а також як вмістити все життя в одну сумку і швидко підготувати образ, якщо несподівано покликали на побачення.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Kachorovska (@kachorovska_atelier)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Засновник Соловейко.Медіа Володимир Коршак під час свого виступу на RAU EXPO 2024 розповів про ефективність аудіо та відео...
time icon  
  90
Усі новини ринку