Ролики тижня: Сільпо, Apollo Next, Моршинська, Київстар, Цитрус

Ролики тижня: Сільпо, Apollo Next, Моршинська, Київстар, Цитрус

1 день тому
  307
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

Сільпо

Мережа супермаркетів Сільпо до Великодня приготувала несподіванку для своїх покупців: тепер можна придбати окремо найбажанішу частину паски – її верхівку. Зазвичай саме цей ароматний, прикрашений шматочок зникає першим, а тепер його можна насолодитися без необхідності купувати всю паску.

«У Сільпо ми віримо в силу маленьких радостей, які іноді ховаються в найзвичайніших речах. Саме такою знахідкою стала верхівка паски – той самий шматочок, який завжди викликає особливе задоволення. І ми вирішили: чому б не запропонувати нашим гостям саме цю радість окремо?» – розповіла директорка з маркетингу Сільпо Катерина Огуряєва.

Цю оригінальну ідею Сільпо представило у тизерному відеоролику, де пекар (вірніше верхня частина її голови) жартівливо розповідає про головну великодню радість – верхівку паски, натякаючи, що тепер не потрібно крадькома її з’їдати.

Тож, зовсім скоро в Сільпо з’явиться квінтесенція великодньої насолоди – верхівка паски, і нічого зайвого. Це втілення заповітної мрії багатьох: «А верхівку будеш?».Пишна, ніжна, вкрита хрусткою білосніжною глазур’ю та різнобарвною посипкою, а всередині – смак справжньої, знайомої з дитинства паски. Справжня класика, що дарує затишок і радість.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Сільпо (@silpoua)

Apollo Next 

Мережа спортивних просторів Apollo Next, що входить до Fozzy Group, запустила першу в Україні рекламну відеокампанію, повністю згенеровану інструментами штучного інтелекту. Цей 30-секундний ролик став фундаментом нової рекламної стратегії Apollo Next і вже демонструється на численних цифрових екранах по всій країні, а також на платформах YouTube та Meta.

Застосування інструментів Leonardo.ai для генерації героїв та кожного кадру, а подальше їхнє анімування в Runway, дозволило творцям кампанії повністю контролювати стилістику, настрій та візуальне виконання – від sci-fi мотивів до ефектів глітчу.

Моршинська

Бренд енергетичних напоїв Воля від Моршинської ініціював масштабну рекламну кампанію «Воля рухатись вперед», головною метою якої є підтримка важливої роботи реабілітаційного центру Next Step.

Ініціатива «Воля рухатись вперед» спрямована на забезпечення належних умов для фізичного відновлення українських захисників, надаючи їм необхідну енергію, підтримку та віру у майбутні перемоги.

В рамках цього проєкту, кожна придбана банка енергетика Воля з оригінальним смаком та логотипом Next Step автоматично приносить 1 гривню для реабілітаційного центру. Виручені кошти будуть використані для закупівлі обладнання, необхідного для ефективної реабілітації та відновлення українських військових після отриманих травм. Особливим обличчям кампанії став Станіслав Зорій – ветеран бойових дій та багаторазовий чемпіон світу з кікбоксингу. Його особиста історія реабілітації в центрі Next Step є потужним символом незламності та прагнення до нових досягнень. Зараз Станіслав активно розвиває адаптивний бокс для ветеранів, бере участь у спортивних турнірах та власним прикладом мотивує інших до відновлення фізичної форми та пошуку нових можливостей для самореалізації.

Київстар

Компані’ Київстар стала найкращою мережею в Україні за версією Ookla. Саме про це розповідається у новому відеоролику, у якому показано як компанія робить усе для того, щоб у кожного українця був мобільний зв’язок, за допомогою якого вони можуть розділити з близькими найцінніші та найзворушливіші моменти життя. 

“Наше життя складається з маленьких моментів. З такої потрібної уваги і вчинків, що складно пояснити, але так легко зрозуміти. Кожен момент може бути чимось більшим завдяки зв’язку. Тому ми робимо все, щоб у ваших моментів зв’язок був”, – говориться у відео.

Цитрус

Мережа Цитрус у своєму рекламному ролику нагадує, що самий час закупитись по вигідним цінам з великодніми знижками до 50%.  

“Навіть істукани з Острова Пасхи в шоці від знижок у Цитрус, бо такого великоднього дива вони ще не бачили. Ми підготували спеціальні знижки на найкращі гаджети та техніку — до 50%”, – наголошує ритейлер.  Акція триватиме до 21 квітня, тож не баріться.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от ЦИТРУС (@citrus_ua)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку