
Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
У новому ролику для благодійної кампанії «Донатна Валіза», Bolt, Visa, УЗ разом із фондом «Повернись живим» показують, як звичайна поїздка з вокзалу перетворюється на автоматичний донат. За кожну таку поїздку, сплаченою карткою Visa, Bolt передає 10 грн на підтримку ЗСУ. Клієнт просто їде по справах — і допомагає.
Креатив від Rockets Growth R&D базується на емоційному символі — валізі, яка наразі в українців часто є «сховищем найдорожчого». У ролику вона проходить з героїнею через важливі етапи її життя, стаючи метафорою добрих справ, які ми беремо із собою — навіть, якщо не задумуємось про це.
Новий рекламний ролик від Нова пошта креативно підкреслює зручність та вигоду безкоштовної доставки з Rozetka до їхніх поштоматів. Відео розпочинається з буденної ситуації – жінка, яка згадала про необхідність замовити корм для домашнього улюбленця в останній момент.
Замість традиційної метушні, сусідка пропонує їй просте рішення – онлайн-замовлення на Rozetka з приємним бонусом у вигляді безкоштовної доставки прямо до найближчого поштомата Нова пошта. Ролик лаконічно демонструє, як легко та швидко можна отримати потрібну річ поруч з домом, заощаджуючи при цьому на доставці. До того ж, до 31 грудня цього року всі замовлення з категорій «Одяг, взуття та прикраси» та «Краса та здоровʼя» доставляються безкоштовно в поштомат Нова пошта — незалежно від суми.
Агенція Drama Queen розробила креативну стратегію та втілила її в рекламній кампанії для Maybelline New York Brave Together, глобальної ініціативи з підтримки ментального здоров’я молоді. Проєкт надає молодим людям можливість безкоштовно отримати психологічну допомогу від кваліфікованих фахівців, а також навчає підтримувати близьких у складних емоційних станах.
Дослідження, проведені через глибинні інтерв’ю, виявили, що серед українців все ще існує упередження щодо звернення за психологічною допомогою. Багато хто вважає свої проблеми недостатньо серйозними, особливо порівнюючи їх з труднощами, спричиненими війною. Це призводить до того, що молоді люди часто недооцінюють власний емоційний біль і не діляться своїми переживаннями.
Агенція створила емоційно привабливу та водночас іронічну кампанію, яка має зацікавити українську молодь і спонукати звертатися на лінію підтримки за потреби. Креативники агенції розробили концепцію вузькопрофільних спеціалістів з “неважливих” проблем, таких як “експерт із відчуття, що всі знають, як жити, крім тебе”, “експерт із постійного відчуття, що тебе ніхто не розуміє”, або “експерт з накручування себе, коли повідомлення прочитано, але відповіді немає”.
Кампанія підкреслює, що гаряча лінія Brave Together – це не лише сервіс для кризових ситуацій, а й безпечний та професійний простір для обговорення будь-яких емоційних станів. В агенції його назвали “теплою лінією психологічної підтримки”. Консультації надаються досвідченими практикуючими фахівцями телефоном та в телеграм-чаті.
Агенція plusone social impact провела ребрендинг та запустила нову інформаційну кампанію для ініціативи Міністерства внутрішніх справ, спрямованої на створення безбар’єрних автошкіл.
Проєкт “Автошколи для осіб з інвалідністю” отримав нову назву – “Безбар’єрні автошколи”, що краще відображає його головну мету – забезпечення рівних можливостей для всіх охочих отримати водійське посвідчення та навчитися керувати автомобілем. В основу комунікаційної стратегії лягла ідея безбар’єрності, з акцентом на особистості, їхньому досвіді та потенціалі.
Ключове повідомлення кампанії втілено у слогані “Твій рух без бар’єрів починається тут”. Він символізує не лише опанування навичок водіння, а й відкриття свободи пересування та повноцінного життя, які стають доступними завдяки цим автошколам.
Особлива актуальність проєкту зросла в умовах російської агресії, внаслідок якої тисячі українців зазнали поранень та травм. Безбар’єрні автошколи відіграють важливу роль у їхній реабілітації, допомагаючи набути нових або відновити втрачені навички водіння, що часто стає першим кроком на шляху до повернення до активного життя.
Для “Безбар’єрних автошкіл” агенція plusone social impact розробила комплексну комунікаційну кампанію, центральним елементом якої став промоційний відеоролик.
Бренд жіночого одягу CHER’17 випустили свою версію серіалу Pretty Woman. У першому епізоді вони показали початок історії кохання між чоловіком і жінкою. Він стриманий бізнесмен, а вона любить провокувати. Що було далі – дивіться у відео.
Посмотреть эту публикацию в Instagram