Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
12 друзів Атласу
Музичний фестиваль, відомий усім як Atlas Weekend, цього року повернувся під назвою Atlas United 2024. Подія проходить у ці вихідні в ТРЦ Blockbuster Mall. Нову назву подія отримала не просто так, адже цього року monobank, Atlas та UNITED24 та інші друзі об’єднались заради збору у 100 000 000 грн, який буде витрачено на дрони для ЗСУ, щоб з ворогом воювали роботи, а не наші хоробрі воїни. Заради цієї мети відомі українці, бізнесмени, артисти та інфлюенсери знялись у мотиваційному ролику у стилі голлівудського блокбастера “12 друзів Оушена”, щоб розповісти про подію, а також про подарунки та розіграш квартири серед тих, хто зробить донат на банку. За сюжетом ролику відомі українські діячі збираються разом, щоб пограбувати вигаданий банк, а вкрадені гроші задонатити на користь ЗСУ.
У ролику знялись співзасновник мережі Аврора Лев Жиденко, засновник ATLAS Дмитро Сидоренко, стендап-комік Василь Байдак, співвласник monobank Олег Гороховський, ветеран Олександр «Терен», співачка Dorofeeva, співак Артем Пивоваров, співак Володимир Дантес, письменник Сергій Жадан, учасники гурту Курган & Agregat, блогер Міша Лебіга, громадський діяч Сергій Стерненко та інші.
Серед друзів фестивалю не лише впливові та відомі особистості, а й представники соціально відповідального бізнесу, які запрошують всіх охочих взяти участь у розіграші крутих подарунків. Так, за донат кратний 200 грн, можна виграти квартиру в сучасному ЖК Нова Англія від LUN.UA та Royal House. За донат кратний 100 гривень розігрують: ATLAS — 300 одноденних квитків, monobank: 36 платінум карток, Укрнафта: 72 подарунки, Аврора: 24 депозити на 2000 в магазинах Аврора, 12 сертифікатів на 1 місяць поїздок з Uklon (промокод на 30 поїздок зі знижкою в 150 грн на кожну), WhiteBIT: 12 VIP програм на місяць. Кількість донатів від однієї людини необмежена, тож чим більше донатів, тим більше шансів виграти корисні призи. Для донатів із карток інших банок варто вказати контактні дані в коментарях, щоб із переможцем могли зв’язатись у разі виграшу. Результати розіграшів будуть у телеграм-каналі «ОГо!», правила конкурсу на сайті заходу за посиланням.
Крім того, організатори разом з WhiteBIT відкрили криптозбір для зручних донатів у криптовалюті. Доєднатися до збору можна за посиланням.
Moyo
Мережа електроніки Moyo створила рекламні ролики про власну програму Trade-in, відповідно до якої кожен покупець може здійснити обмін старої техніки на нову. У відео ритейлер нагадує, що в його асортименті є понад 1000 моделей ноутбуків та понад 500 різних смартфонів, а тому свій варіант зможе знайти кожен.
Сільпо
Мережа Сільпо у новому рекламному ролику нагадує своїм клієнтам не забути пікнути на касі застосунок, щоб скористатись вигідними знижками. “Запрошуємо зазирнути до застосунку «Сільпо». Віднині там мешкають вони… Цінодіджики. I в них важлива місія – програмувати знижки на окремі товари, коли ви пік-пік свій QR-код у застосунку Сільпо на касі. Тільки ж памʼятайте цінодіджикову настанову: ніколи-ніколи, ні за яких обставин не забувайте про «пік» із застосунком Сільпо», – наголошує ритейлер. А ви пікаєте?
М’ясомаркет
Мережа М’ясомаркет на своїй Instagram-сторінці опублікувала ролик, у якому з гумором показала найтиповішу поведінку своїх клієнтів, які часто спілкуються з продавцями та консультантами як зі своїми друзями, яких давно знають.
Ювелірний дім SOVA завітав до стилістки Маргарити Мурадової, щоб розпитати її про стиль життя, моду та нову колаборацію SOVA x MURADOVA. У відео Маргарита розповіла про свої улюблені прикраси, книги, тренди та власний розпорядок дня. Справжній must-watch для тих, хто любить ексклюзивні розмови.