
Ролики тижня: Metro x Latexfauna, Укрпошта, Нова пошта, SOVA, Епіцентр


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Metro Україна запустила нову рекламну кампанію, у якій продовжує знайомити своїх клієнтів з оптокультурою (культурою вигідних закупівель) та шуршуднямв – днями мегазнижок, коли клієнти мережі Metro шуршать до її магазинів з найбільшими шоперами, щоб зробити закупи по максимуму.
У новому епізоді реклами про шуршудні взяв участь гурт Latexfauna, який заспівав про “звабні знижки”. Над ідеєю ролика працювала агенція IAMIDEA, а режисером став Інді Хаіт — відомий кліпмейкер, який працює не лише з українськими артистами, а й на міжнародних ринках. Саме завдяки його режисерській майстерності всього за 20 секунд вдалося розповісти цілу фантазійну історію, яка цілком могла б трапитися в одному з ТЦ Metro.
Ще одна фішка зйомок — плівка. Справжня, олдскульна, яку довелося проявляти аж у Бухаресті. Зйомки проходили в атмосфері повної творчої свободи, але й тут не обійшлося без сучасних реалій: п’ять годин у сховищі через повітряні тривоги. Але і це не зупинило команду професіоналів, які швидко адаптуватися та знайшли нові рішення. Ще й змогли вкластися в удвічі скорочений час. А вже наступного дня, торговий центр відкрив двері для клієнтів.
«Шуршдні — це особливий момент оптокультури, коли все трошечки сходить з розуму, і ми на тиждень даємо глибокі знижки на 1000+ товарів. Ми поєднуємо креативність із бізнес-стратегією і щоразу отримуємо крутий результат. Коли з’явилася ідея пов’язати весняні Шуршдні з музикою, було очевидно, що нам потрібен гурт, схожий з нашою філософією – унікальний стиль, сміливий і сучасний. Latexfauna — це повне співпадіння для цього епізоду та настрою. Вони змогли передати те, що ми відчуваємо: що закупи — це ритуал, що у Metro з клієнтами стабільні, але так само, яскраві почуття, а кожен наповнений візок — як ідеально зведений трек», — розповідає директор з маркетингу Metro Україна Павло Кожухар.
Нагадаємо, шуршдні з’явилися у 2023 році як ідея, народжена у синергії команди Metro та креативної агенції IAMIDEA. Результати показали, що цей підхід працює: за перший запуск Шуршднів продажі зросли у середньому на 7%, а на піку — на 13%.
Укрпошта представила ролик, у якому розповідає про те, як компанія збільшила швидкість доставки за допомогою автоматизованих сортувальних центрів та роботизованих ліній.
Нещодавно поштовий оператор офіційно завершив автоматизацію своїх сортувальних центрів по всій країні. Відтепер 100% посилок обробляються на сучасному обладнанні, яке мінімізує людський фактор та максимально прискорює процес обробки посилок.
Рекламний ролик показує, як посилки мчать по сортувальних лініях із шаленою швидкістю, а українці отримують свої довгоочікувані пакунки на наступний день. Рекламу створили Lumiere Production, а режисером став Максим Марченко.
Поки ще триває лижний сезон, Нова пошта у новому рекламному ролику вирішила нагадати, що з її допомогою можна легко подорожувати з маленькою валізкою, а спорядження відправити окремо.
“Відпочинок у горах заброньовано, речі зібрані, квиток на потяг є. Постає питання: а як довезти гірськолижне спорядження? З Новою поштою та спеціальною послугою доставки спорядження – це легко! Цієї зими та до 31 березня ти можеш відправити все необхідне для катання прямо до місця відпочинку за єдиним тарифом – лише 499 грн. Пакування також входить у вартість. Приходь перед поїздкою у вантажне відділення, оформлюй відправлення, а про доставку до сніжних схилів подбаємо ми”, – повідомляє компанія.
Ювелірний дім SOVA спільно зі співачкою Kola створили унікальну колекцію прикрас «Біля серця», натхненну однойменною піснею, яка стала символом любові, єдності та підтримки для мільйонів українців.
У новому YouTube відео бренд розповів про те, як створювалась ця колекція. Kola поділилася історією створення пісні, розповіла, які емоції закладені в її рядках, та що для неї означає можливість втілити ці слова в ювелірних прикрасах. Анна Коваль, комерційна директорка SOVA, розповіла, чому серце і компас стали головними символами колекції та у чому унікальність благодійної складової цієї співпраці. Юлія Похолюк, керівниця Департаменту розвитку ГО «Військова школа “Боривітер”», пояснила, як саме колекція допоможе українським військовим та як пісня «Біля серця» перегукується з реальними історіями наших захисників. А також особисті спогади та ексклюзивні кадри з бекстейджу зйомки кампейну та ювелірного виробництва колекції.
Епіцентр продовжує знайомити свою аудиторію з пригодами Олега та Аліси в магазинах мережі. Цього разу пара вибирала душеву кабіну
У новій серії про кумедні стосунки Аліси та Олега, розповідається про те, як потрібно чоловіку натякати про подарунок, щоб він його зрозумів. Головне правило – ніяких натяків, а пряма вказівка. І бажано з посиланням чи адресою магазину, де це можна купити.
Посмотреть эту публикацию в Instagram