![В Мукачеве відкрився перший в місті магазин мережі Duna (+фото)](https://rau.ua/wp-content/uploads/2035/02/1-400x210.png)
В Мукачеве відкрився перший в місті магазин мережі Duna (+фото)
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
У царині творчості час може зникнути, а реальність стає далеким спогадом, доки не закінчуються фарби, чай і навіть останнє печиво. Але з Maudau навіть це не стає на заваді. Креатор Жаба в рожевому знає, що натхнення не може чекати, і демонструє, як усе необхідне легко знаходиться за лічені секунди — клац-клац — і ти продовжуєш творити.
У новому ролику Жаба в рожевому поринає у творчий процес, де фарби, чай і печиво — це лише деталі, які не можуть перервати потік натхнення. Маркет повсякденних штук Maudau забезпечує всім необхідним без зайвих рухів, щоб ви мали змогу сповна віддатися своїй справі. Кожен момент у цьому відео — це про те, як зберегти баланс між творчістю та побутовими потребами, не витрачаючи жодної секунди даремно.
«Саме на Maudau зручно здійснити комплексну покупку всього необхідного для повсякденних потреб. Крім того, замовлення, зроблене до 12, відправляється в той самий день. Ми хочемо, щоб наші гості приділяли більше часу важливим справам, а щодо інших речей і моментів довіртеся нам — ми вже самі про все подбаємо. І якраз цей ролик наочно демонструє, як важливо залишатися в стрімкому потоці й не відволікатися на дрібниці», — каже CMO Maudau Ольга Румянцева.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Мережа Ukrnafta запустила підкаст Ukrnafta Top Talks. Гостями першого випуску стали заступниця директора з персоналу Ukrnafta Олена Артазей, заступник директора, головний інженер Ukrnafta Богдан Кукура та директор департаменту операційного управління мережею Ukrnafta Василь Бікус.
Гості обговорили роль жінок на ринку праці України під час повномасштабного вторгнення; професії, що раніше вважалися “чоловічими” в нафтовидобутку зараз опановують жінки; чи існують упередження чи стереотипи щодо жінок у важкій промисловості; 📌жінки в паливному рітейлі та інше.
До Дня всіх закоханих команда Guzema Fine Jewelry презентувала спецпроєкт, в якому легенди української творчої індустрії діляться найщемкішими спогадами про кохання в їхньому житті. Першими героями серії роликів стали Іван Малкович — поет, видавець, засновник і директор видавництва А-ба-ба-га-ла-ма-га та його дружина — скрипалька Ярина Антків.
У чуттєвих кадрах, сидячи поруч зі своєю коханою, Іван Антонович розповідає щиру історію про їхнє знайомство у «Книгарні поезії», що відбулося у 80-х роках, а пані Ярина — про незламну поетичність свого чоловіка на початку повномасштабного вторгнення.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
У новій серії про кумедні стосунки Аліси та Олега, розповідається про те, як потрібно чоловіку натякати про подарунок, щоб він його зрозумів. Головне правило – ніяких натяків, а пряма вказівка. І бажано з посиланням чи адресою магазину, де це можна купити.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Модний бренд Vovk до Дня закоханий створив романтичний ролик, у якому показав три різні історії кохання, кожна з яких проходила свої труднощі, долала відстані, випробування часом і обставинами, вчилася чекати, прощати, боротися за щасливі моменти й берегти найцінніше — почуття.
Таким чином бренд нагадав своїм клієнткам, що: “справжнє кохання знає, що таке бути за 1000 кілометрів одне від одного. Знає, що таке проблеми і як складно іноді буває поговорити. Знає, як не хочеться засинати самій і як не хочеться класти слухавку після нічних розмов. І не дивлячись на все, кохання дає сили йти вперед і міцнішає з часом, якби складно не було. Воно надихає, вчить говорити без слів і відчувати, коли ти не можеш тримати його за руку”.
Посмотреть эту публикацию в Instagram