
43,5 млн грн на ЗСУ і підтримка економіки: три роки повномасштабної війни у цифрах від Фокстрот


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Український маркет повсякденних штук Maudau знову дивує своєю креативністю. Третє відео з колаборації з Білим Псом завершує трилогію про пригоди харизматичного героя, який розкриває залаштунки роботи різних операційних напрямків — складу, кур’єрської служби тощо. Цього разу Білий Пес працює у службі турботи Maudau, демонструючи професіоналізм, гумор і навіть бітбокс.
У новому ролику глядачі спостерігають за тим, як Білий Пес виконує найрізноманітніші завдання в ролі працівника служби турботи Maudau. Знайти посилку, яку клієнт загубив у себе вдома? Легко. Встигнути збігати за кавою за 3 секунди? Без проблем. Підказати, де знайти точку видачі, або навіть зробити заднє сальто? Для Білого Пса це лише частина роботи. І все це, щоб клієнти могли “робити своє Maudau”.
“Такі ролики — це не лише кумедні історії, а й можливість показати, що навіть найскладніші виклики перетворюються на можливість для творчості та турботи. Ми хочемо, щоб гості знали: з Maudau кожен процес — це трохи магії”, — коментує CMO Maudau Ольга Румянцева.
Ролик не лише розважає, а й підкреслює головну місію бренду — допомагати клієнтам заощаджувати час на рутинних покупках і присвячувати його справам, які дійсно в кайф та приносять задоволення.
Fedoriv Agency створила рекламний ролик для Ощад банку про безбар’єрність: “Безбарʼєрність — це свобода в пересуванні, пізнанні та працевлаштуванні. Пандус, табличка шрифтом Брайля, занижена каса, тримач для милиць, субтитри до пісні в рекламному ролику — маленька дрібничка, що робить світ доступнішим. Дрібничка, що дає змогу нормально жити. Моя маленька незалежність”, – говориться в дописі до ролика на сторінці агенції. І з цим важко не погодитись.
Нещодавно компанія Duna ввела у свій асортимент колекцію спортивних шкарпеток Duna Active Sport для усіх активних та енергійних поціновувачів спорту. Колекція складається з п’яти моделей: шкарпетки для бігу, термошкарпетки, трекінгові шкарпетки, шкарпетки для тренувань та багатофункціональні довгі шкарпетки для активного відпочинку.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Хореограф, режисерка-постановниця Олена Коляденко та балет Freedom представили нову виставу Flambé. За спеціальним замовленням художниці-постановниці Дарії Білої бренд Kachorovska створив взуття для декількох сцен вистави.
Це вже друга співпраця Kachorovska з театром: за рік до цього бренд створив взуття для вистави Кабаре.
Пропонуємо подивитись уривки з вистави:
Посмотреть эту публикацию в Instagram