Ролики тижня: Maudau, Планета кіно, Ощадбанк, Duna, Kachorovska

Ролики тижня: Maudau, Планета кіно, Ощадбанк, Duna, Kachorovska

Сьогодні
  149
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

Maudau

Український маркет повсякденних штук Maudau знову дивує своєю креативністю. Третє відео з колаборації з Білим Псом завершує трилогію про пригоди харизматичного героя, який розкриває залаштунки роботи різних операційних напрямків — складу, кур’єрської служби тощо. Цього разу Білий Пес працює у службі турботи Maudau, демонструючи професіоналізм, гумор і навіть бітбокс.

У новому ролику глядачі спостерігають за тим, як Білий Пес виконує найрізноманітніші завдання в ролі працівника служби турботи Maudau. Знайти посилку, яку клієнт загубив у себе вдома? Легко. Встигнути збігати за кавою за 3 секунди? Без проблем. Підказати, де знайти точку видачі, або навіть зробити заднє сальто? Для Білого Пса це лише частина роботи. І все це, щоб клієнти могли “робити своє Maudau”.

Такі ролики — це не лише кумедні історії, а й можливість показати, що навіть найскладніші виклики перетворюються на можливість для творчості та турботи. Ми хочемо, щоб гості знали: з Maudau кожен процес — це трохи магії”, — коментує CMO Maudau Ольга Румянцева.

Ролик не лише розважає, а й підкреслює головну місію бренду — допомагати клієнтам заощаджувати час на рутинних покупках і присвячувати його справам, які дійсно в кайф та приносять задоволення. 

Планета кіно

Креативна агенція Drama Queen створила бренд стратегію та креатив для нового онлайн-кінотеатру Планета Онлайн від Планети Кіно. Це сервіс, аналогів якому в Україні не існує: тут кіноексперти відбирають найкращі фільми зі світового та українського кінематографу. Замість величезної кількості контенту, якими хизуються стрімінгові сервіси, на Планеті Онлайн глядачів чекатиме всього чотири кінострічки на тиждень та додаткові матеріали, створені експертами Планети Кіно.

Перед Drama Queen стояла непроста задача: потрібно було влучно донести цінність уже вибраних фільмів глядачеві, який звик, що “чим більше тим краще”. “Щоб підсвітити цінність того, що хтось уже обрав за тебе класні фільми, ми нагадали людям, що онлайн-сервіси з найбільшими бібліотеками фільмів — це не завжди так приємно, як здається”, кажуть Drama Queen.

“Насправді людям хочеться, щоб їх здивували. Тому популярності набирають discovery-сети, як-от дегустаційні набори вина чи парфумів. Так людина може спробувати щось нове та цікаве. Інколи сам не знаєш, що твоє, поки не спробуєш. Планета Онлайн це якраз про ось ці discovery-сети фільмів. Немає потреби тонути в кінопошуках, можна відкрити Планету Онлайн і одразу  дивитися щось класне!”, — ділиться стратегиня проєкту Юлія Ширяніна.

Оскільки такий формат онлайн-кінотеатру є новим для українських глядачів, агенція вирішила, що найкраще ідею сервісу розкриває відео-експлейнер – ролик, що лаконічно і дотепно пояснює, в чому особливість та перевага Планети Онлайн.

Ощадбанк

Fedoriv Agency створила рекламний ролик для Ощад банку про безбар’єрність: “Безбарʼєрність — це свобода в пересуванні, пізнанні та працевлаштуванні. Пандус, табличка шрифтом Брайля, занижена каса, тримач для милиць, субтитри до пісні в рекламному ролику — маленька дрібничка, що робить світ доступнішим. Дрібничка, що дає змогу нормально жити. Моя маленька незалежність”, – говориться в дописі до ролика на сторінці агенції. І з цим важко не погодитись.

Duna

Нещодавно компанія Duna ввела у свій асортимент колекцію спортивних шкарпеток Duna Active Sport для усіх активних та енергійних поціновувачів спорту. Колекція складається з п’яти моделей: шкарпетки для бігу, термошкарпетки, трекінгові шкарпетки, шкарпетки для тренувань та багатофункціональні довгі шкарпетки для активного відпочинку.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от DUNA (@duna.ua)

Kachorovska

Хореограф, режисерка-постановниця Олена Коляденко та балет Freedom представили нову виставу Flambé. За спеціальним замовленням художниці-постановниці Дарії Білої бренд Kachorovska створив взуття для декількох сцен вистави.

Це вже друга співпраця Kachorovska з театром: за рік до цього бренд створив взуття для вистави Кабаре.

Пропонуємо подивитись уривки з вистави:

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Kachorovska (@kachorovska_atelier)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку