Ролики тижня: MasterZoo, Сільпо, Нова пошта, Adidas та УАФ, Молокія
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
MasterZoo
MasterZoo представив рекламну кампанію, у якій пухнасті та хвостаті особистості заспівали в караоке завдяки ШІ.
У 2023 році після оновлення бренду та перетворення у зоомаркет пухнастих особистостей MasterZoo також отримав нових героїв бренду. Коргі Фрея, ігуан Хуан, кицька Чуча, верховинський пес Михайло та інші стали ключовими персонажами всіх рекламних проявів MasterZoo. Зокрема, цього року вони вже взяли участь в спільному пухнастому зверненні до українців.
У новій рекламній кампанії хвостаті особистості стали героями роликів у форматі караоке, де виконали пісні у різних музичних жанрах. Так простий верховинський пес Михайло став Майклом Маунтін Кінгом, а киця Чуча з Хмельницького — справжньою поп-дівою.
Кожна пісня — це омаж на конкретний впізнаваний стиль — рок-н-рол, поп, соул, кантрі та навіть українську естраду. Тексти розкривають спеціалізацію мережі MasterZoo, акцентують увагу на наявності як фізичних зоомаркетів, так й інтернет-магазину. Наприклад, кожна пісня по-різному підкреслює експертність мережі, різноманітність асортименту — від смаколиків та іграшок до одягу для улюбленців різних розмірів, промоакції, а також різні можливості доставки.
Фонограми та голоси виконавців були створені за допомогою штучного інтелекту. Слова у піснях, які ШІ не міг вимовити українською, доводилося постійно змінювати. А щоб вони звучали натурально і в потрібному жанрі, копірайтери згенерували близько ста різних версій. Це дозволило створити унікальні мелодії, які хоч і нагадують знайомі всім стилі, однак не копіюють конкретні пісні.
Над проєктом команда бренду працювала разом із креативною агенцією Taktika.
Сільпо
Українська мережа супермаркетів Сільпо спільно з крафтовою броварнею Beermaster випустили лімітовану серію квасу з учорашнього гречаного багета. “На полицях Сільпо з’явився квас з учорашнього хліба, бо ми ніколи не викладаємо на полиці вчорашній гречаний багет, він стає квасом з нотками багетності”, — написала мережа супермаркетів.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Квас з учорашнього хліба можна придбати у деяких супермаркетах Сільпо у Києві, Київській області, Львові, Харкові, Дніпрі, Кривому Розі, Новомосковську, Запоріжжі, Одесі, Тернополі, Хмельницькому, Миколаєві, Умані, Чернігові та у селі Вовчинець Чернівецької області.
Розробкою креативу займалось агентство Banda Agency.
Нова пошта
Fedoriv Agency з Нова пошта створили рекламну кампанію, присвячену новому застосунку останньої.
“Майбутнє — це непомітні дрібнички, що полегшують життя. Керування однією кнопкою, все потрібне завжди під рукою, а кур’єр (і ти) вчасно і там де треба. А поштомат! Підходиш, чпуньк — і все. Ось так звучить майбутнє. Чпуньк. Чи клац. Або дзеньк.
Саме для цього Нова пошта взяла і зробила новий застосунок — зручнішим, швидшим. Майбутнішим. А ми з Антоніо Лукічем створили велику серію про те, як маленькі штуки роблять велике діло. Гляньте, там усе про нас із вами. Може, навіть когось впізнаєте!” – так прокоментували спільну роботу над креативом у Fedoriv Agency.
Зніманням роликів займалась команда Family Production.
Adidas та Українська асоціація футболу
Adidas та Українська асоціація футболу після восьмирічної перерви відновили співпрацю, представивши нові домашні та виїзні комплекти форми збірних України на сезон-2024/25.
Відтепер Adidas є ексклюзивним постачальником форми для всіх збірних УАФ, включаючи чоловічі, жіночі та молодіжні команди. Перші колекція спортивної форми натхненні прапором країни, мають легендарні три смужки на плечах та гасло «Слава Україні» на спині. Форма вшановує зв’язок між українською культурою та футболом, що робить її невідʼємним атрибутом кожного вболівальника.
З нагоди початку співпраці між Adidas та УАФ було запущено рекламну кампанію, частиною якої є відео ролик, у якому розповідається значення футболки збірної, яка єднає гравців і вболівальників.
У відеозніманнях взяли участь як гравці збірних (чоловічої, жіночої, молодіжної) команд футболу, так і вболівальники.
Молокія
Молокія запустила нову рекламну кампанію для “Казкового молока” — продукту з 20-річною історією, створеного для молодих мам, для яких важливе збереження корисних елементів в молоці. Перед запуском рекламної кампанії, для “Казкового” оновили дизайн і розширили асортимент безлактозним молоком. Редизайн паковання був спрямований на створення казкової, але водночас сучасної естетики, що приваблює дітей і їхніх батьків.
“Ми зробили нову комунікацію спрямовану для матусь і дітей: Казкове молоко — для маленьких людей з великим майбутнім. «Маленькі люди» у психології трактується, як поважне ставлення до дітей”, — зазначає директорка з маркетингу Молокія Тетяна Коровіна.