Ролики тижня: MasterZoo, Епіцентр, OnebyOne, Київстар, Puma
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
MasterZoo
MasterZoo випустив проморолик у форматі спільного звернення від домашніх улюбленців.
Минулого року мережа MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika оновила стратегію бренду та перетворилася у зоомаркет пухнастих особистостей. Адже для MasterZoo кожен домашній улюбленець — це особистість із власним характером, вподобаннями, примхами та особливостями.
Цієї весни ритейлер випустив новий проморолик у форматі спільного пухнастого звернення від домашніх улюбленців. У ньому пухнасті, пернаті, лускаті особистості з різних куточків України з ніжністю та любов’ю звертаються до своїх людей та дякують за їхню турботу і розуміння. До звернення долучилися коргі Фрея зі столиці, жашківський пес Рудик, старий ігуан Хуан, котик з Харкова, папужка та інші.
“Нашим завданням було зробити емоційну національну кампанію бренду. Ми вирішили дати пухнастим особистостям можливість звернутися до своїх людей за підтримки MasterZoo. Хотіли, щоби люди впізнали характери своїх улюбленців. Щоб хтось побачив у ролику свого пацючка, а хтось — свого вередливого собаку. Було важливо, щоби слова звернення особистостей відгукнулися у всіх, хто їх почує”, — коментує створення кампанії Інна Ковальчук, креативна копірайтерка Taktika.
“Підхід до роботи та комунікація MasterZoo будуються на інсайтах і розумінні наших клієнтів, яких вже понад 1,5 млн. Саме тому наші магазини — це місце, де можна знайти все — від специфічних кормів до ветпрепаратів, де упаковки замовлень підписані іменем адресата-хвостика, де є спеціальні бокси-подарунки для привітання своїх улюбленців з особливими подіями. Тож пухнасте звернення — це величезне дякую всім українцям за їх самовіддану турботу та любов до пухнастих особистостей”, — поділилася Тетяна Корнієнко, маркетинг-директорка всеукраїнської мережі зоомаркетів MasterZoo.
Концепція звернення, крім відео, також розкладалася на зовнішню рекламу, а також на радіоролики, де пухнасті особистості дякували своїм людям за більш раціональні речі – як ось гойдалку в клітці папужки.
Епіцентр
Мережа Епіцентр запустила рекламу до садового сезону. У проморолику, який з цієї нагоди створив ритейлер, маленький мультяшний садівник звертається до усіх фанатів городів та садів і пропонує їм разом посадити грядку “що вражає”. Ну і, звичайно, він нагадує, що в Епіцентрі є все для саду-городу. “Із Епіцентром у вас точно все зійде – орайте, копайте, пересаджуйте, сійте!” – закликає маленький садівник.
OnebyOne
Український модний бренд OnebyOne запустив на своїй instagram сторінці реаліті-шоу перевтілення «Дорога до себе». Модні експерти вже вирушили на рожевому fashion bus українськими містами, щоб допомогти героїням шоу віднайти свій стиль в одязі, який відображатиме їх унікальність та характер. Загалом шоу складатиметься з 16 епізодів, у якому візьме участь вісім героїнь.
Перші два епізоди цього реаліті знімали у Дніпрі, де свій стиль шукала професійна військова Ніна.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Київстар
Компанія Київстар у своїй новій рекламі нагадала своїм користувачам про послугу Київстар ТБ, що має понад 380 каналів та 20 000 фільмів. Головні герої рекламного ролику — Артур та робот Домі — не лише знають про усі переваги Київстар ТБ, але вже є справжніми професіоналами в перегляді контенту на Київстар ТБ, а тому ґрунтовно підготувались для перегляду світових та українських блокбастерів та нових серіалів Amazon з українським дубляжем.
Puma
Компанія Puma, відома своїми інноваційними спортивними продуктами, запустила свою найбільшу міжнародну бренд кампанію за останнє десятиліття під назвою “Forever. Faster. – See the game like we do”.
Бренд-кампанія відображає глибоко вкорінену в ДНК бренду Puma швидкість, що виступає як головна перевага компанії. Швидкість, як заявляють у Puma, є не тільки природним прагненням кожної людини, але й ключем до спортивного успіху. Генеральний директор Puma Арне Фройндт підкреслив, що швидкість можна вважати “суперсилою” бренду, що допомагає спортсменам досягати перемог.
Заснована Рудольфом Дасслером у 1948 році, Puma витратила 75 років, співпрацюючи з найшвидшими атлетами, клубами та федераціями світу, щоб створювати передові продукти, що сприяють спортивним досягненням і залишають незабутні враження у пам’яті фанатів.
Посмотреть эту публикацию в Instagram