Ролики тижня: Kachorovska, SOVA, Varus, а також рекорд від Сільпо та beauty-квест від українських брендів
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Колаборація fashion-ритейлера Cher’17, мережі салонів краси G×Bar, beauty-ритейлера Lullaby та ресторану Cafe Markó
Український модний бренд Cher’17, мережа салонів краси G×Bar, мультибрендовий б’юті-магазин Lullaby та ресторан Cafe Markó створили квест, у якому можна відпочити від щоденних справ, пройтися вулицями міста та отримати подарунки.
Щоб взяти участь у квесті, потрібно було з 29 липня по 3 серпня зробити покупку в одного із брендів на вказану суму, отримати листівку з умовами реєстрації та пройти декілька кроків. Сам квест проходить сьогодні. Усі деталі квесту (мапа, адреси, місце зустрічі та фінішу) учасник отримував після реєстрації. На кожній з чотирьох локацій квесту учасників сюрпризи, а для тих, хто пройде квест до кінця, бренди готують особливий подарунок.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Kachorovska
Модний бренд запустив нову промо-кампанію з нагоди запуску осінньої колекції.
Кожна зміна модного сезону — привід по-новому поглянути на себе і свій гардероб, відшукати ту саму варіацію себе, яка ще досі не проявлялась і дати їй можливість показатись світу. Новий осінньо-зимовий сезон в Kachorovska стартує з пошуку нових інтерпретацій хутряного взуття. «Нам подобається хутро з багатьох поглядів, по-перше, це достатньо відкрите взуття, яке можна носити дуже тривалий період протягом року, по-друге, воно створює грайливий і трошки ексцентричний акцент в будь-якому образі, по-третє, вони дарують приємне відчуття мʼякості й комфорту, що закладено в ДНК нашого бренду», — розповідає співвласниця і CEO Kacho Group та креативна директорка Kachorovska Аліна Очеретяна.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Ювелірний бренд SOVA
У новому відео SOVA знайомить своїх клієнтів з тими, хто створює історію їхніх улюблених прикрас. Команда маркетологів ювелірного дому SOVA знаходиться в центрі креативу, запусків проєктів, реклами та дедлайнів. Якщо вам цікаво дізнатися секрети того, як невелика команда створює великі креативні проєкти, тоді вам варто подивитись це відео.
Ви зможете дізнатися: які завдання стоять перед директором з маркетингу SOVA; з якими технічними завданнями найчастіше працює графічний дизайнер SOVA та у які прикмети вірить команда SOVA.
Varus
Продуктова мережа Varus порахувала: скільки її клієнти щодня витрачають часу на різні справи. А щоб їм більше не довелось витрачати його на очікування, ритейлер запустив доставку у 20-хвилинний проміжок часу.
Тож, вільний час можна буде використати з більшою користю.
Сільпо
У супермаркеті Сільпо в ТРЦ Respublika Park встановлено новий рекорд України — з найповільнішого обслуговування клієнта в супермаркеті.
Того дня на касі працювали Аміль та Раміль Насірови з гурту «Курган & Agregat». Спочатку Раміль встановив планку обслуговування – 12 хвилин 36 секунд, але потім його брат Аміль підвищив її й закріпив рекорд – 16 хвилин 10 секунд. Це офіційний рекорд, який зафіксували та підтвердили представники Книги рекордів України.
Як це було? Дивіться у відео.