Ролики тижня: KFC Україна, Indposhiv Bespoke, Малютка, Ощадбанк та Київстар
Ідеальне поєднання американського рецепту KFC та українських якісних продуктів, Гарік Корогодський в рекламній кампанії для Indposhiv Bespoke, переосмислення народної колискової з Полтавщини у промо українського бренду дитячого харчування, нова комунікаційна платформа Ощадбанку “Моє” та реклама тарифної лінійки для бізнесу від Київстар.
KFC Україна
На початку липня мережа KFC Україна запустила нову комунікаційну компанію, яка розповідає про те, як KFC з 2012 року з американця поступово перетворювався на українця. Так, компанія KFC Україна взяла найкраще з американської франшизи та додала те, що є тільки у нас в країні, щоб стати ще краще і смакувати неповторно, по-українськи.
Перед агенцією креативного маркетингу Айділерс стояло завдання показати цінність бренду KFC для України. Маркетингове дослідження показало, що значна кількість відвідувачів ресторану були приємно вражені, дізнавшись, що більшість інгредієнтів для страв в KFC Україна постачаються українськими виробниками. Так з’явилась ідея присвятити кампанію ідеальному поєднанню традиційного рецепту KFC з Кентуккі та українських якісних продуктів. Агенція Айділерс створила рекламну кампанію 360 з головним меседжем “KFC.Україна – ідеальне поєднання”.
В рамках кампанії створили анімаційний ролик за допомогою zoom art – технології, де кожен наступний кадр ролику знаходиться всередині попереднього. Таким чином, ідеальне поєднання було підкреслено і тут. Для створення візуалу запросили стріт-арт-художниць сестер Фельдман – тих самих, які зобразили квітки, що стали основою останнього дизайну вітрин ЦУМу, прикрасили українські міста містичними мотанками-оберегами, створили мурал Grow in Freedom у Брюсселі та сколихнули соціальні мережі своїм дизайном українських карт Таро на всі випадки життя.
Indposhiv Bespoke
Ательє індивідуального пошиву чоловічого одягу Indposhiv Bespoke запустило нову рекламну кампанію для промоції нової літньої колекції одягу для чоловіків. Головним героєм нової кампанії Іndposhiv Bespoke став співвласник ТРЦ Dream Гарік Корогодський. “Літо задля насолоди. Від літа, від життя, від кожної його миті, попри все. Наш новий кампейн Indposhiv Casual і новий герой саме про це. Це Гарік Корогодський — киянин, який, як і всі ми, розуміє ціну мінливої тиші у Києві”, – пояснили в компанії.
“Літо 2023 відрізняється від усіх літ, що в мене були. Лікує від бентеги лише розуміння, яка ціна мінливої тиші у Києві, вона захмарна. Тому не даю собі морального права опускати руки, не жартувати та не радіти життю навіть попри війну. Натхнення знаходжу геть всюди. У буденних справах, у новинах, гарних чи сумних, їх вистачає. Коли “накриває” — їду до своїх улюблених місць, таких багато у нашому Києві. Незабаром мене покличуть яблука білий налив у парку Орлятко — залізу на дерево та вкраду декілька, як колись”, – розповів Гарік Корогодський.
Малютка
Малютка — суха молочна суміш для немовлят, що виробляється на Хорольському заводі дитячих продуктів харчування. Для просування цього продукту діджитал-агенція Моко створила рекламний ролик, у якому поєднала українську ідентичність бренду Малютка, традиції, материнську ніжність і турботу. Спеціально для нього команда переосмислила народну колискову, яку фольклористи записали в селах Полтавщини.
Суміш Малятка створюють на Полтавщині, у серці України, звідки бере початок і українська літературна мова. Тому й колискову для ролика вибрали зі знайдених у селах Полтавщини, щоб підкреслити зв’язок бренду із регіоном.
Ощадбанк
Ощадбанк запустив нову комунікаційну платформу «Моє», яка, за словами заступника голови правління Ощадбанку Антона Тютюна, є найбільшою з часів створення банку. “Ощад заявляє про свою готовність підтримувати державу і населення в нових викликах війни і післявоєнного відновлення. На ТВ і зовнішній рекламі. У соцмережах і діджиталі. У відділеннях банку і по радіо. На іміджволах і новому маніфесті банку. В брошурах і повідомленнях у месенджерах. У посмішках людей і нових сервісах. У конкретних вчинкках Ощаду і наших працівників. Усюди. Все буде Україна, всюди буде Ощад. Мій банк. Моя країна. Моє”, – написав він на своїй сторінці у Facebook.
Концепція нової комунікаційної платформи була розроблена у співпраці із Fedoriv Agency. Відео ролик для промо платформи створили за один день. Музика для відео спеціально написана композиторами.
Київстар
Мобільний оператор Київстар створив два відеоролика для реклами нової тарифної лінійки Love UA. “Зустрічайте нові тарифи для бізнесу Love UA. Бізнес, яка підійде для компаній будь-якого розміру – і для тих, хто великий, і для тих, хто лише починає вести свою справу. Тарифи містять базове наповнення – швидкісний 4G-інтернет, безлімітні дзвінки на Київстар, хвилини на дзвінки по Україні та за кордон у 13 країн, а також «Роумінг як вдома», який дозволяє користуватися послугами за кордоном у 27 країнах світу, а сплачувати як в Україні. Також в тарифах доступні додаткові послуги без доплат – Суперсили”, – зазначили в компанії.
У рекламних роликах з кумедним відеорядом розповідається, що нова тарифна лінійка буде надійним помічником як досвідченим бізнесменам, так і новачкам. А також описується можливе наповнення нового тарифу.