
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Мережа Файно маркет створила відеокліп, у якому звернулась до своїх клієнтів з проханням робити покупки в її магазинах, а бонуси “файники” у мобільному додатку донатити на прилад нічного бачення для наших воїнів. “Нашим оборонцям необхідна дуже спільна файна поміч — тож не будь байдужим! Відправляй донати, щоб їх світлі очі, мали змогу бачити щодня і щоночі. Наближаймо «Файну перемогу» разом!” – наголошують в мережі.
Детальніше про цю ініціативу можна дізнатись у мобільному додатку Файно маркет у розділі “Файний двір”.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Сільпо оприлюднила два відео, де топ-менеджери розповідають про переваги роботи в компанії.
Комерційний директор мережі Сільпо Віктор Вардіміаді розповів чим відрізняється робота в його відділі від класичного уявлення про роботу комерсантів.
“Білі комірці, награна посмішка та постійні телефонні дзвінки — якщо ти так уявляєш комерсанта, тоді ми тебе точно здивуємо. Драйв, цікаві кейси, а головне – команда, перед якою не встоять жодні комерційні гори. З нами круто!” – запевняють в Сільпо.
А заступник директора офісу будівництва та управління нерухомістю мережі Сільпо Валентин Зінчак та його помічниця Віра Касім-Заде розповіли чим займається їх підрозділ.
“Дивовраження існують не лише в казках, їх створює команда офісу будівництва та нерухомості. Дизайнерські магазини й сучасні фудхоли приваблюють гостей і захоплюють професіоналів. Нам потрібні твої ідеї та натхнення, і навіть без досвіду роботу для тебе знайдеться місце в команді. Приєднуйся до офісу будівництва та нерухомості!” – так в Сільпо заохочують українців приєднуватись до їх команди.
Нова пошта у новому рекламному ролику у креативний спосіб розповіла про послуги нового складу фулфілмент, який знаходиться в Одесі, де український бізнес може скористатись сервісом пакування, зберігання та відправлення посилок по Україні.
Мобільний оператор Київстар у новій рекламній кампанії знайомить свою бізнес-аудиторію з SIM-картами, які будуть корисні як для невеликих підприємців, так і для великих компаній. Спеціальні ІоТ SIM-картки, встановлені на обладнання, об’єднають усі пристрої підприємства в єдиній мережі. Це рішення підійде усім – від логістики до виробництва, від охорони до логістики.
А мобільний оператор Vodafone Ukraine у новому відео показав, що коїлось за лаштунками знімального процесу, коли головним героїм рекламного року був справжній гепард, який випробовував швидкість мобільного інтернету.