Ролики тижня: Cher’17, Нова пошта, ОККО, Comfy та Міністерство шаурми
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Cher’17
Модний бренд Cher’17 випустив новий гумористичний Instagam серіал під назвою «Бонжорно, Белла!», головними героїями якого стали власниця бренду Тетяна Парфільєва, блогерка Дарія Квіткова та солістка гурту Kazka Олександра Заріцька. В кожній міні-серії показують кумендні ситуації, в яких опиняються героїні. Але, звичайно, головна мета цього серіалу – реклама нової літньої колекції бренду.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Нова пошта
Нова пошта у своєму новому рекламному ролику розповіла про свою послугу доставки посилки у будь-який куточок Європи: “Відправляйте посилки в будь-який куточок Європи! Ми доставимо ваше відправлення так само швидко та надійно, як і по Україні, кілька днів — і воно вже у ваших рідних та близьких”, – запевняють в компанії.
ОККО
Гуморист я у своєму новому скетчі зробив рекламу фермерському бургеру, який продається в фуд зоні АЗК ОККО. У роликку показано суд між чоловіком і дружиною через те, що остання не стрималась і двічі вкусила фермерський бургер, який замовив її чоловік. Щоб зрозуміти мотиви вчинку дружини суддя призначає слідчий експеримент.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Comfy
Comfy, найбільший продавець побутової техніки та електроніки в Україні, разом з креативною агенцією Banda Agency, запустили нову комунікаційну музичну кампанію. За допомогою ШІ ритейлер створив власний плейлист про своє лідерство на ринку та вигідні ціни на техніку, гаджети та інші товари.
Аби наспівати ключові повідомлення про лідерство Comfy на ринку та в окремих товарних категоріях команда ритейлера “записала” добірку музичних треків. Для цього використали можливості штучного інтелекту, а за основу взяли популярні пісні з різних музичних напрямів (рок, хіп-хоп, попмузика), аби композиції припали до душі різним аудиторіям. Ролики та банери оформили як музичний плеєр, щоб користувачі могли ділитися ними, як піснями зі Spotify або Apple Music.
Перший трек плейлиста від Comfy розказує про лідерство ритейлера у категорії “Ноутбуки”. Меломани швидко розпізнали, який гурт надихнув ШІ на створення цієї композиції.
“Інформаційне поле зараз дуже динамічне і важливо вийти з комунікацією вчасно. Контекст і бізнес-задачі можуть змінитись від старту роботи. І гнучкість — один з інструментів, який ми використовуємо у нашій маркетинговій стратегії. Ідея Banda Agency з плейлистами одразу нам сподобалась, адже можна зробити серійність, відомі мотиви працюватимуть на загальне знання, а ми витримаємо наш tone of voice й будемо виділятися у рекламному полі. Але постало питання: як швидко і багато ми можемо виготовити треків? На допомогу прийшов штучний інтелект. Це допомогло нам швидко зробити багато різного контену і не втратити час”, — розповідає Ірина Тонкіх, керівниця департаменту маркетингових комунікацій в Comfy.
Ритейлер буде поповнювати плейлист і пропонує клієнтам слухати та відгадувати впізнавані мотиви. Повні версії пісень незабаром лунатимуть у мережі магазинів Comfy.
Міністерство шаурми
Міністерство шаурми в коротенькому відео показало два типи, на які діляться люди у закладах.
Посмотреть эту публикацию в Instagram