Ролики тижня: Cher’17 & Intertop, Solmar, Нова пошта, Vodafone, Must Have
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Cher’17 & Intertop
Бренди Cher’17 та Intertop опублікували нові серії міні-серіалу, присвяченого новій спільній лімітованій колекції одягу. Друга серія за участю блогерів Даші Квіткової та Євгена Таллера розповідається історія про дружбу. “Справжнього друга — знайти не так легко… А ось ідеальне комбо сукні та ковбойок від Cher’17 & Intertop легко знайти на сайті та в магазинах”, – прямо натякають бренди. Решту серій можна подивитись на Instagtram сторінках Cher’17 та Intertop.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Solmar
А модний бренд Solmar продовжує створювати відео ролики у рамках кампанії “База бути собою” для просування нової колекції базового одягу. Обличчям цієї кампанії стала українська співачка Анна Трінчер. У новому відео Анна пояснює, що бути собою — це робити помилки та перетворювати їх на перемоги. “Бо це частина пригоди. І те, чого у тебе нікому не відняти”, – наголошує співачка.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Нова пошта
Компанія Нова пошта запустила новий формат відділення Пункт – це точки сервісу, які працюють в об’єктах бізнес-партнерів логістичного оператора. Пункти будуть знаходитись у магазинах, аптеках та АЗС, з яких можна відправити або отримати посилку Новою поштою. Як це зробити — детально розповідається в інформаційному ролику.
Vodafone
Компанія Vodafone Україна у своєму новому промо ролику здійснила експеримент, який довів, що навіть найшвидша людина України не зможе зрівнятись із найшвидшим мобільним інтернетом від Vodafone. “Чесно, ми перевірили. А все тому, що мобільний інтернет в тарифі Turbo не тільки найшвидший, а ще й безлімітний!” – наголошує мобільний оператор і закликає всіх підключатись до свого нового тарифу.
Must Have
Свій березневий дроп український модний бренд присвятив безмежним можливостям жінок, а також жіночій єдності та підтримці. “Ми спостерігаємо як жінки запускають бізнеси, керують проєктами, закохуються, виховують дітей і роблять мільйон інших справ одночасно. Разом з тим трапляються випадки мізогінії, коли жінки хейтять інших жінок – за зовнішність, успіх чи просто без причини. Стати підтримкою одна для одної та нагадати про надзвичайну силу й емоції, які відчуваються, коли жінки об’єднуються — ось про що наша кампанія “Жінки можуть все” і особливий березневий дроп”, – зазначають в компанії.
У ролику, який рекламує цей весняний дроп, дівчата в одязі з нової колекції тримаються за руки та обіймають одна одну в знак підтримки.