Ролики тижня: Cher’17 & Intertop, Comfy, Аврора, Karcher Ukraine та Kachorovska
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Cher’17 & Intertop
Бренди Cher’17 та Intertop випустили нову лімітовану колекцією одягу, взуття та аксесуарів. Для промоції цієї колаборації бренди створили міні-серіал за участі українських блогерів, в якому з гумором розповідають про модні речі з колекції. Головними героями першої серії стали трендові білі ковбойки з білої шкіри, від яких просто неможливо відвести очі.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Comfy
Мережа техніки та електроніки Comfy запустила нову серію коротких відеороликів, у яких бренд герой Пуш з гумором розповідає з секрет успіху, чому саме головне — це знижки (“а вже потім бренд”), і чому у стрічці в соцмережах краще отримувати інформацію про знижки в Comfy, а не про успішний успіх.
Аврора
Мультимаркет Аврора нагадує, що сезон саду-городу вже не за горами, а тому час потурбуватись про те, щоб усе було напоготові. Ритейлер потурбувався про те, щоб в його магазинах можна було придбати все необхідне для вирощування овочів, квітів та дерев. “Заходь, обирай, сій та саджай на щедрий врожай”, – закликає Аврора.
Karcher Ukraine
Karcher Ukraine створила відео ролик, де її працівники розповідають свої історії кар’єрного зростання в компанії та пояснюють чому робота в Kаrcher – це дійсно WOW.
В компанії наголошують, що в Karcher Ukraine кожен працівних має справжню підтримку в розвитку власної кар’єри. В компанії цінують творчі підходи до розв’язання проблем, заохочують ініціативу та надають можливості для втілення ідей у життя. Тут можна професійно рости та набувати нових навичок і досвіду, які допоможуть стати справжнім професіоналом своєї справи.
Kachorovska
Модний бренд Kachorovska у новому ролику презентував нову колекцію анатомічного взуття під назвою The Dancing Girl. У відео танцівниці показують усі переваги взуття і наскільки легко в ньому рухатись і танцювати. “Натхненням цієї колекції стало танцювальне взуття. Адже першою парою взуття, яку сімейне ательє створило для мене в дитинстві, була саме пара оксфордів для занять бальними танцями. Мʼякість та легкість, гнучкість та зручність стали основою нових моделей Kachorovska. Танці завжди були однією з моїх пристрастей на рівні з взуттям. Зараз я повернулась до цього заняття та вирішила відтворити моє друге захоплення у взутті”, — розповідає CEO Kacho Group та креативна директорка Kachorovska Аліна Очеретяна (Качоровська).
Посмотреть эту публикацию в Instagram