
Фокстрот відкриває ювілейний 125-й магазин в Україні та 20-й у Києві (+фото)


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Metro Україна продовжує розвивати концепцію Оптокультури — системи правил і механік, що роблять оптові покупки вигідними та зрозумілими. Нову рекламну кампанію, яка пояснює, як це працює, розробила креативна агенція I am idea, а продакшеном займалася команда No stars.
«Metro пропонує клієнтам набагато більше переваг та опцій, ніж звичайні супермаркети. Всі переваги нашої моделі та вигод для клієнта ми поєднуємо у терміні “Оптокультура”, що описує свідоме споживання, заплановані великі закупівлі, вигідні ціни, найвищий рівень якості та свіжості, великий вибір товарів власних торгівельних марок, оптові ціни від двох одиниць та нові цінові механіки, які допомагають заощаджувати ще більше», — зазначив директор з маркетингу Metro Україна Павло Кожухар.
Ще до запуску цієї кампанії мережа Metro Україна реалізовувала низку ініціатив, спрямованих на залучення клієнтів до оптових покупок. Водночас частина авдиторії, яка пропустила ці точкові активації, продовжувала сприймати опт, як складний процес, орієнтований лише на бізнес. Тому новий кампейн мав не просто прокомунікувати чергові знижки, а загалом об’єднати всі ці активності під єдиною концепцією Оптокультури, створюючи для споживачів зрозумілий та чіткий меседж, що опт може бути як для дому так і для робочих закупів.
«Оптокультура — це не просто набір акцій, а спосіб мислення. Ми хотіли показати, що її механіка працює за простими і зрозумілими принципами, і щоб це запам’яталося. Тому в основі кампанії — гумор, перебільшення та повтори, які працюють як меми. Якщо почуєте слово “Оптокультура” 20 разів — знайте, що так і задумано», — поділився креативний копірайтер I am idea Михайло Новіков.
«Ми зробили так, щоб кампанія не лише пояснювала вигоду, а й мала свій впізнаваний стиль. Саме тому використовували стилістику старих сіткомів із двоголосим перекладом — це створює легку іронічну атмосферу. А роль гіда у світ Оптокультури виконав Олексій Якутов — відомий шеф-кухар та телеведучий, який не лише знається на кухні, а й точно знає, як купувати вигідно», — додає креативний лід I am idea Пилип Білянський.
Український бренд базового одягу Solmar спільно з креативною агенцією Banda представили нову перфоманс-кампанію під назвою «Кожному — своя база», яка вже зібрала понад 2,8 мільйона переглядів лише в Instagram. У межах кампанії було створено серію з шести коротких роликів, що демонструють, як базовий одяг адаптується під різні характери, ритми життя та стилі поведінки.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Кожен відеоролик — це окремий міні-скетч з унікальним героєм, серед яких: чарівниця, прибулиця, кум, подруга-гімнастка, remote-працівниця та привидеса. Головна ідея кампанії — показати, що базовий одяг може бути виразним, живим і дуже різним, як і самі люди.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Окрім відео, Banda також створила для Solmar нову айдентику, яка побудована за принципом конструктора. Усі графічні елементи зібрано у Figma — бренд може самостійно міксувати стікери, типографіку та візуальні прийоми для адаптації під Instagram, TikTok, сторіз або інші кампанії.
Мережа продуктових маркетів Фора запустила рекламну кампанію, щоб нагадати своїм постійним клієнтам і показати новим: «Фора завжди поруч».
“Стратегічно ці ролики допомагають нам адаптувати сприйняття бренду до нових реалій розвитку мережі. Ми прагнемо зберегти впізнаваність і тепле ставлення до бренду, водночас розширюючи його значення для клієнтів у різних регіонах”, – пояснила керівниця департаменту стратегії та просування бренду Віра Мєлєхова.
Над кампанією працювала креативна агенція Taktika. Головна ідея рекламних роликів – показати продуктові звички покупців. У відео та візуальних матеріалах відображені життєві ситуації, які підкреслюють слово «завжди».
Рекламну кампанію можна побачити у digital просторі й соціальних мережах, на цифрових панелях, статичних бордах, LED медіафасадах, банерах та відеобордах Києва та регіонів.
Varus.ua робить онлайн-шопінг ще зручнішим і вигіднішим: тепер, замовляючи товари від 1499 грн, ви отримуєте безкоштовну доставку. Жодних прихованих платежів чи додаткових умов — просто додавайте все, що вам потрібно, а про доставку подбає Varus.
У новому ролику ритейлер показує, як легко та швидко можна зробити замовлення й отримати його прямо біля дверей оселі. Зручно для тих, хто цінує свій час і не хоче витрачати зайвих коштів. Економія на доставці означає більше можливостей для смаколиків, корисних речей і приємних моментів.
«Ми прагнемо зробити покупки максимально комфортними для наших клієнтів. Безкоштовна доставка від 1499 грн — це ще один крок до зручності й економії», — зазначає маркетинг-директорка Varus Анна Луганська.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Кожен третій, хто фізично постраждав від війни в Україні, має поранення обличчя та голови. Ці шрами стирають власну ідентичність. Щоби допомогти пацієнтам @superhumans.center, які отримали травми обличчя, Приват Банк разом з Mastercard Ukraine створили проєкт «Обличчя людяності».
Збір вперше стартував у 2024 році, завдяки чому вдалося зібрати понад 8,5 млн грн, зокрема завдяки подвоєнню донатів від Mastercard. Зібрані кошти були спрямовані на підтримку 19 пацієнтів Superhumans Center, яким надали допомогу з комплексної реконструктивної хірургії та реабілітації.
Нова хвиля збору – це можливість проявити людяність та зібрати більше коштів для допомоги пацієнтам центру. Лейтмотивом для цього став відомий вірш Василя Симоненка «Ти знаєш, що ти людина?», озвучений письменником Сергієм Жаданом та вокалісткою Олександрою Кольцовою.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Зробити свій внесок можна на сайті ПриватБанку за лінком та у застосунку Приват24 у розділі “Добро”.