Ролики тижня: Ukrnafta, АЗК WOG та гурт Без обмежень, Епіцентр, Solmar, IFagri

Ролики тижня: Ukrnafta, АЗК WOG та гурт Без обмежень, Епіцентр, Solmar, IFagri

09.02.2025 09:00
  540
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

Ukrnafta

Найбільша монобрендова мережа автозаправних комплексів Ukrnafta запускає “Енергійний збір“: 100 млн грн на потреби 13-ї бригади Національної гвардії України “Хартія”. Кампанія стартувала 1 лютого 2025 року. Мета – забезпечити екіпажі безпілотних систем і наземних роботизованих комплексів “Хартії”. Зокрема, придбати БПЛА, наземні саперні дрони та дрони-евакуатори. Кожен такий комплекс – це збережені життя бійців.

Щоб долучитися до “Енергійного збору“, потрібно: заправити бензин 95 Energy чи дизельне пальне безпосередньо на АЗК, або купити через мобільний застосунок Ukrnafta; придбати хот-дог або каву. Одна гривня з кожного літра пального, хот-дога або кави буде перерахована на загальний збір. Чим більше вказаних товарів – тим більший донат. Окрім того, ви можете задонатити через монобанку.

Обличчя кампанії – комік Василь Байдак та письменник і молодший сержант “Хартії” Сергій Жадан. У відео, знятих на АЗК Ukrnafta, Байдак приміряв на себе форму оператора мережі, а Жадан став улюбленим клієнтом. 

АЗК WOG та гурт Без обмежень

Компанія WOG та гурт Без обмежень започаткували другий спільний проєкт «WOGОНЬ Без обмежень 2.0» на підтримку захисників. Його мета — акумулювати 6 млн грн. Кошти будуть спрямовані на оснащення снайперів підрозділу спеціального призначення СБУ та забезпечення лікування бійців 3-ї окремої штурмової бригади, які отримали поранення, захищаючи країну від агресора.

Медична допомога військовослужбовцям реалізується спільно з патронатною службою «Янголи». Партнер проєкту – Благодійний фонд «Берегиня життя».

«WOG вже задонатив 2 млн грн з прибутку — це наш внесок у проєкт «WOGОНЬ Без обмежень 2.0», — зазначив директор із маркетингу мережі АЗК WOG Геннадій Карлінський.

 У межах проєкту гурт Без обмежень зіграє понад 100 благодійних концертів. Частину коштів, отриманих з усіх проданих квитків та мерчу буде спрямовано на «WOGОНЬ Без обмежень 2.0». Купуючи квитки на концерти гурту ви автоматично доєднується до ініціативи, адже кожен придбаний квиток — це донат на збір.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ (@bezobmezhen)

Епіцентр

Мережа Епіцентр продовжує викликати посмішки у своїх підписників в Instagram, показуючи кумедні ситуації з життя подружньої пари Аліси та Олега. У новій серії Олег витратив усі гроші на шкарпетки, щоб дружина цього року нарешті не купувала їх як подарунок на 14 лютого. Але при цьому він не подумав, а за що ж він купуватиме подарунок Алісі. Яка ідея прийшла йому в голову – дивіться!

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Epicentr / Епіцентр (@epicentr_ua)

Solmar

Чарівні дівчата з Solmar у ролику заспівали про всі переваги базового одягу бренду. Якщо вам хочеться бути різною щодня, змінювати кольори і образи, але при цьому щодня бути стильною  – обирайте Solmar. На думку дівчат, це найкраща база, яка неодмінно буде збирати компліменти.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от SOLMAR | My Base (@solmar_official)

IFagri

Fedoriv Agency створив рекламну кампанію для компанії Ерідон. У промо роликах, над якими працювала агенція, розповідаєтьмя про всі переваги насіння надстійкого гібрида кукурудзи, яке стабільно переносить не лише посухи, негоди, але й всілякі соціальні потрясіння. Тож “на старті пекельного сезону посівної-2025” вітчизняні аграрії будуть знати, яке насіння обрати.

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку