Ролики тижня: Moyo, Eva, Nova Post, Puma та “Місія берці” з Машою Єфросиніною

Ролики тижня: Moyo, Eva, Nova Post, Puma та “Місія берці” з Машою Єфросиніною

17.11.2024 09:00
  329
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

Moyo

До цьогорічної Чорної п’ятниці мережа Moyo вирішила власною командою створити серію відеороликів, які розповідають теплі сімейні історії. Мета цих відео — не лише продемонструвати акційні пропозиції, а й пробудити емоції, що підштовхують до створення сімейних традицій.

Перший відеоролик має на меті показати, як іноді дорослі відкладають свої бажання через щоденні турботи. У сюжеті мама мріє про мультипіч та ще декілька товарів з побутової техніки, але не наважується купити їх через вагання. У цей момент на допомогу приходить дитина, яка підбадьорює маму зробити покупку та почати готувати разом. “Ми хотіли показати, що навіть найпростіші бажання можуть стати основою для чудових сімейних традицій. Тим більш інколи батькам дійсно легше приймати рішення, коли дитина їх в цьому підтримує”, – зазначають в Moyo.

Другий ролик показує відносини сестер та мистецтво переконання. У цьому відео Moyo зосередили увагу на динаміці стосунків між сестрами, де молодша демонструє свою винахідливість та кмітливість, аби отримати бажане. Завдяки Чорній п’ятниці старша сестра може легко собі дозволити придбати омріяний смартфон для молодшої без проблем для гаманця, аби в кінцевому результаті всі залишились задоволені. 

У третьому відеоролику відразу стає помітно, як техніка стає певним мостом між поколіннями. Дідусь купує онуку омріяний пристрій, і вони разом починають проводити більше часу за спільними розвагами. Ця історія нагадує, що нові гаджети — це не лише сучасний комфорт, а й спосіб створювати зв’язки між різними віковими групами в сім’ї й весело проводити часом разом.

Останнє відео розповідає про любов батьків до своєї дитини, які завжди прагнуть зробити її щасливою та водночас піклуються про її майбутнє. У ролику батьки обирають геймерські товари для сина на день народження, підкреслюючи, що найкращий момент для здійснення дитячих мрій — це акційний період Чорної п’ятниці.

 

Eva

14 листопада в магазинах Eva та на eva.ua стартувала кампанія «Твоя п’ятниця» з кращими знижками року, присвячена всесвітньому дню розпродажів – Чорній п’ятниці.

Цього року Чорна п’ятниця припадає на 29 листопада, проте мережа підготувала для клієнтів обсяг пропозицій, який неможливо вмістити в один день. Тому в Eva та на еva період вигідних акцій і великих знижок розпочався на два тижні раніше, а триватиме до 2 грудня.  

Традиційно акційні механіки на eva.ua відрізняються особливим розмаїттям. «Як завжди, фокусом для компанії є якість пропозицій. Ми хочемо порадувати та підтримати своїх клієнтів. Тому в період Чорної п’ятниці їм будуть доступні дійсно кращі знижки та пропозиції року», прокоментував керівник напряму маркетингу eva.ua Руслан Сазонов. 

Ключові акції та механіки періоду Чорної п’ятниці зібрані на спеціальній сторінці, яку ритейлер у вигляді тізеру анонсував ще на початку листопада. 

Всі бажаючі мали змогу заздалегідь підписатись на сповіщення про старт акцій, а з 14 листопада на сторінці з’явились пропозиції, що будуть доступні протягом всього періоду Чорної п’ятниці. 

Головною ідеєю цьогорічної рекламної кампанії «Твоя п’ятниця» є персоналізоване звернення до кожної жінки – красивої, сильної та рішучої. Це – запрошення поринути у світ її власної Чорної п’ятниці й тих пропозицій, які є найбільш актуальними. 

Креативну ідею кампанії «Твоя п’ятниця» запропонувала та допомогла втілити команда агенції iplace. 

Nova Post

Fedoriv Agency презентували нову рекламну кампанію для Нова пошта, за допомогою якого український бренд починає своє позиціювання на польському ринку як впевненого міжнародного гравця з надзвичайно зручним та якісним сервісом.

“Як ви знаєте, з одного боку, Нова пошта — це українська компанія. З іншого — Nova Post уже має представництва в шістнадцяти країнах Європи. З одного боку, цільова аудиторія Nova Post — це українці за кордоном. З іншого — прийшов час пропонувати свої послуги й місцевим мешканцям. З одного боку — у нас понад сто крутих власних відділень, з іншого — не менш крута власна кур’єрська служба.

Отже, як не крути, треба подивитися нову кампанію Nova Post для Польщі. Бо, з одного боку, в ролику є декорація на поворотній платформі, а з іншого — камера рухається по рейках”, – так прокоментували кампанію в команді Fedoriv Agency.

Puma

Спортивний бренд Puma у колаборації з репером A$AP Rocky презентували спільну колекцію, натхненням для якої стали автоспорт та перегони. До колекції увійшли спортивні костюми, шкіряні куртки, поло, майки та спільна модель кросівок PUMA Inhale.

Рекламне відео для промотування колекції зняли український режисер Артем Шапіренко (Shapxo), який знімав кліп для реперів Tyla Yaweh та Кріса Брауна, а оператор Микита Кузьменко, відомий роботою з Танею Муіньо.

“Місія берці” з Машою Єфросиніною

Телеведуча та громадська діячка Маша Єфросиніна стала героїнею пригодницького відео, в якому зіграла звабливу викрадачку дорогоцінної кришталевої туфельки, яку вона обміняла на жіночі берці для жінок-військових. Відео створений у співпраці з громадською організацією Arm Women Now та Фондом Маша.

Ролик було створено, щоб привернути увагу до благодійного збору у 10 000 000 грн, для закупівлі  теплтх жіночих берців для 4000 жінок-військових.

“В точках на карті країни, які ми називаємо гарячими, центральне опалення взагалі відсутнє. Там на лінії зіткення замість даху над головою – небо, замість комфортної домівки – бліндажі, і окопи вириті посеред осінніх лісів і степів. Та попри вітри та морози, ці точки стають гарячими, бо наші захисниці та захисники виборють наш завтрашній день, підживлюючи себе лише вогнем із середини себе.

За мінімальними оцінками, одночасно на передовій знаходяться близько 4000 жінок. Звісно, цифра може бути і значно більшою. Наші захисниці НЕ ОТРИМУЮТЬ жіночого зимвого взуття – берців. А попреду найхолодніший період року, і не мені вам казати, що таке замерзлі ноги, дівчата. Тож сьогодні я розпочинаю свій новий збір «Місія БЕРЦІ» і закликаю вас зібрати 10 000 000 грн, щоб закупити теплі жіночі берці для 4000 жінок-військових”, – пояснила у дописі в Instagram Маша Єфросиніна.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Masha Efrosinina (@mashaefrosinina)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку