Ролики тижня: Kasta, Intertop x Superhumans, Сільпо, Фокстрот, Сінево

Ролики тижня: Kasta, Intertop x Superhumans, Сільпо, Фокстрот, Сінево

27.10.2024 09:00
  788
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

Kasta

Креативна агенція Drama Queen розробила рекламну кампанію для маркетплейсу одягу та взуття Kasta.ua. Ця співпраця стала першою бренд-комунікацією бренду після тривалої перерви з 2019 року. 

Кампанія складається з серії коротких історій, присвячених жінкам. Ролики розповідають про велику кількість обов’язків, з якими стикається жінка щодня. В такому ритмі нова річ зі знижкою стає чимось на кшталт терапії, маленьким подарунком для себе. На плечах таких жінок тримаються сімейні обіди, свята у школі та багато інших побутових справ, а маленькі покупки зі знижками додають радості у рутину. 

“Першопочатково ця серія роликів задумувалась, як кампейн до Чорної п’ятниці. Чого нам точно не хотілось, так це зробити відео суто про акції та неймовірні знижки. Тому кампейн ми побудували на інсайті нашої аудиторії, щоб ролики могли жити не тільки в цей знижковий період. Суперсила Kasta полягає в справді крутих цінах та додаткових можливостях зекономити. Це маркетплейс, де можна вихопити одяг та взуття по шокуюче приємній ціні. Аудиторія Kasta – це люди, які “полюють” та щиро тішаться своїм знахідкам.

Саме це почуття потішитись від знахідки нам було важливо передати в рекламній кампанії”, – розповідає команда Drama Queen.

Три основні історії мають продовження у вигляді коротких продуктових роликів, де героїні розповідають про корисні функції маркетплейсу, а на фоні розгортаються маленькі побутові сцени. 

Цікавим стало створення костюмів для дітей. Їх спеціально шили так, щоб було відчутно, що костюм не куплений, а створений власними руками. Такий самий, як костюм, що шила мама пізно ввечері для свята осені в школу. 

Зйомки відбувалися динамічно. За один день команда зняла сім відео, а також кілька TikTok-відео, та провела фотосесію. Продакшн кампанії здійснив tvlab, а режисером виступив Євген Головатенко

Окремої уваги заслуговує музика. Для відео була написана дитяча пісня та вірш про осінь. Після кількох безуспішних спроб використання штучного інтелекту, пісню на диктофон наспівала авторка, а згодом її виконали діти, що додало справжності й теплоти ролику. 

Intertop Superhumans

СЕО Superhumans Center Ольга Руднєва, телеведучий та громадський діяч Олександр Педан, ветерани та випускники Superhumans Center Руся Данілкіна та Денис Кривенко представляють благодійну колекцію й у спільній комунікації акцентують на незламності й силі українців, підтримуючи гасло «Сила там, де ти»: у Харкові, в Одесі, в Києві, у Львові, на вулиці кожного українського міста, яке тримає оборону та продовжує боротьбу кожного дня протягом останніх двох років і там, де ветерани повертаються до активного цивільного життя, попри травми.

“Сила в нас, в рішеннях, які ми приймаємо, в бажанні рухатися вперед. Сила – в сміливості не зупинятись. Суперлюди щодня доводять це, роблячи перші кроки і здобуваючи медалі на спортивних змаганнях. Бо вони обирають бути сильними. Бо вони – наша сила”, – каже СЕО Superhumans Center.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by INTERTOP (@intertop.ua)

“Ми пишаємося нашою співпрацею з Superhumans Center, адже це більше, ніж просто колекція одягу та взуття. Це символ сили, підтримки та можливість привернути увагу суспільства до інтеграції суперлюдей у цивільне життя. Ми підтримуємо тих, хто пройшов важкі випробування війни, і разом створюємо простір, де незламність духу перемагає”, – зазначає СЕО Intertop Ukraine Сергій Бадрітдінов.

Сільпо

У мережі магазинів Сільпо та кав’ярнях FEELtrd з’явилася особлива колекція паперових склянок з віршами-пиріжками поетки Маргарити Архипової, відомої в мережі як Іронічна Особа.

«Ми віримо, що магія криється в деталях, а поєднання ранкової кави або чаю з дотепними рядками може стати чудовим початком дня, викликати усмішку і, можливо, навіть надихнути на власні маленькі звершення», — коментує ідею маркетинг-директорка Сільпо Катерина Огуряєва.

Вірші-пиріжки — це поетичний жанр, який став популярним в інтернеті на початку 2000-х. Чотири рядки без розділових знаків і рим, наповнені іронією, сарказмом та життєвими спостереженнями. Іронічна Особа — справжня майстриня цього жанру, яка вже видала три книги та здобула популярність в Instagram своїми гострими рядками.

«Моє натхнення — це люди. Люблю спостерігати за всіма навколо і помічати деталі, які іншим не спадають на думку. А якщо треба написати щось довге, то вирушаю на прогулянку Києвом з кавою і місто надихає найкраще», — розповідає Іронічна Особа.

Фокстрот

Мережа побутової техніки та електроніки Фокстрот створила відео ролик до Чорної п’ятниці, де бренд-герой ритейлера Фоксі розповідає про “моторошно крутий сейл”. Зокрема, на усіх покупців мережі чекають страшенні знижки до 50%.

Сінево

Команда Fedoriv Agency створила рекламну кампанію для Європейської медичної лабораторії Сінево. У серії роликів нагадується, що своєчасна діагностика та лікування можуть запобігати серйозним захворюванням. Саме тому підписка на аналізи Сінево може бути доречною майже для кожного. 

Але оскільки багато українців мають звичку відкладати піклування про здоровʼя на потім, креативники у роликах вирішили знайти підхід до цільової аудиторії через турботу про близьких. І показали ситуації, як мами піклуються про своїх дітей, забуваючи про себе. А от з підпискою від Сінево можна потурбуватись і про маму з татом.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку