Ролики тижня: Київстар та фонд “Повернись живим”, SOVA та The Hardkiss, Vodafone Ukraine, Алло, Файно Маркет

Ролики тижня: Київстар та фонд “Повернись живим”, SOVA та The Hardkiss, Vodafone Ukraine, Алло, Файно Маркет

01.09.2024 09:00
  1087
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Київстар та фонд “Повернись живим”

Нині Україна є найбільш замінованою країною у світі та випереджає Сирію і Афганістан. Забруднена територія сягає близько 140 000 квадратних кілометрів, це майже половина площі Італії.

Компанія Київстар разом з фондом «Повернись живим» за інформаційної підтримки Міністерства економіки України розпочали новий масштабний збір для розмінування країни «Нам тут жити 2.0». Мета спільної ініціативи — зібрати 100 млн грн на роботизовані комплекси та обладнання для саперів. Це пришвидшить розмінування України й збереже життя саперів, військових та цивільних.

Ролик розповідає історію фотографа, який через свій об’єктив бачить красу України — природу диких полів, далеких річок, покинутих місць. Але людей там немає, і цій красі бракує життя.

Комунікаційну кампанію розробила креативна агенція I AM IDEA, продакшном займалась команда Family Production.

Підтримати збір можна, задонативши на спецрахунок фонду та «банку» проєкту. Абоненти Київстар можуть долучитися до збору, підключивши Суперсилу «Допомога ЗСУ», і до 50 грн із тарифного плану підуть на збір з розмінування країни. Проєкт «Нам тут жити 2.0» триватиме до досягнення повної суми збору.

SOVA та The Hardkiss

Український ювелірний бренд SOVA представив колаборацію з солісткою гурту The Hardkiss Юлією Саніною. В центрі колекції – ластівка як символ свободи, волелюбності та безбар’єрності, як в думках, так і в діях. Як зазначає Юлія, ластівка – це потужність космічного масштабу в маленькому тілі пташки, саме тому вона також стала натхненням однойменного альбому рок-гурту.

В колекцію увійшли прикраси з жовтого золота – моносережки, кольє, персні, браслет, а також 2 брошки, одна з них в сріблі. Аби досягти ідеальної рельєфної форми пташки, ювеліри SOVA використали техніку лазерного монтування. Кожну ластівку майстри власноруч оздоблюють технікою родіювання на кінчиках крил.

Колаборація має благодійну мету – 5% з продажів колекції прикрас буде спрямовано до SUPERHUMANS – сучасного центру з протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації постраждалих від війни.

Vodafone Ukraine

Компанія Vodafone Ukraine запустила рекламну кампанію для просування своєї послуги зміни оператора зі збереженням номера (MNP — mobile portability number), відеоролик до якої зняв відомий український режисер, володар кількох кінопремій Антоніо Лукіч.

У відео показано зворушливу і водночас смішну історію про чоловічу дружбу. За сюжетом двоє друзів попри плин часу, зміни середовища, обставин і навіть зовнішнього вигляду, залишаються вірними своїй дружбі та вподобанням. А мобільні номери, які не змінювалися в обох друзів ще з дитинства, допомагають їм завжди бути в курсі справ і завжди бути на зв’язку.

Музичним супроводом у рекламному ролику слугує композиція Кузьми Скрябіна «Старі фотографії», яка додає настрою та влучно і гармонійно підсилює ідею авторів.

Головним меседжем кампанії є слоган «все змінюється, номери залишаються», який підкреслює і саму ідею ролику, і сутність продукту, що дозволяє залишати номер, навіть коли абонент вирішує змінити оператора на Vodafone.

Алло

Вже в понеділок розпочнеться новий шкільний сезон, до якого напередодні Fedoriv Agency створив рекламну кампанію для мережі Алло. В рекламі пропонували батькам якомога раніше підготувати дітей до школи, щоб мати змогу хоч трохи відпочити самим.

“Вона (рекламна кампанія) про останні тижні літніх канікул, коли діти вже втомилися відпочивати, а дорослі — досі не починали. Щоб малі не бешкетували вдома, ми з Алло пропонуємо батькам придбати техніку й навчальне приладдя трохи раніше, ніж почнеться школа. Адже коли вчиться, тоді не біситься”, – прокоментували в Fedoriv Agency.

Файно маркет

Мережа Файно Маркет зняла ролик-презентацію, у якому розповіла про себе. 

Файно маркет – сьома мережа в Україні за кількістю супермаркетів. Перший магазин ритейлера з’явився у 2011 році, а зараз – це майже 200 магазинів загальною площею 40 000 кв. м, які працюють на Кіровоградщині, Черкащині, Одещині. В компанії працює понад 3000 співробітників.

Мережа активно розвиває власні торгові марки “Файна марка”, “Вигідно” та “Luxberry”.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку