Ролики тижня: Файно маркет, Moyo, Фора, Планета Кіно та Київстар
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Файно маркет
Центральноукраїнська мережа магазинів Файно маркет створила анімаційний ролик про власну торгову марку «Файна марка». Це вже не перший анімаційний ролик для Файно маркет, який створила креативно-комунікаційна агенція «Sikorsky agency».
Головний герой відео — Сашко-забудько. Сашко постійно забуває, що мама просить. Але як добре, що є Файна марка, бо поруч і за файну ціну. “Файна марка — те що сусідам треба!”, – наголошують в компанії.
Moyo
Мережа Moyo повідомляє, що в її інтернет-магазині тепер можна замовити не лише електроніку та техніку, а й взуття. А зараз ще розпродаж до -40% триває!
Фора
Мережа Фора створила оригінальні короткі ролики, у яких анонсувала, що вона “завезла літо за вигідними цінами” у свої супермаркети, тому саме час скупитись на обід, вечерю чи дружній пікнік.
Планета Кіно
Мережа кінотеатрів Планета Кіно переживає масштабні оновлення – 8 липня вона запустила власний онлайн-кінотеатр, а також оновлює айдентику, новий сайт та додатки. На відміну від сервісів з сотнями позицій в каталозі, на Планеті Онлайн щомісяця буде виходити лише 16 обраних фільмів з верхніх позицій кінорейтингів.
Ідея такого формату полягає в тому, щоб глядач не витрачав час на пошуки та вибір достойного контенту, а одразу міг подивитись відбірне кіно зі світового та українського прокату й отримати від перегляду максимум. Про ці переваги розповідають рекламні проморолики, які для бренду створила креативна агенція DramaQueen.
Київстар
У новому рекламному ролику Київстар маскот бренду робот Домі розвінчує міф про те, що Київстар ТБ можна дивитись абонентам цього мобільного бренду.