Ролики тижня: Vovk, Intertop, Must Have, Міністерство десертів, Міністерство шаурми
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Vovk
Український модний бренд Vovk запустив у продаж першу лінію жіночої базової білизни, яка має підійти кожній жінці без виключення.
“Те, про що ти так часто нас питали, а ми так сильно хотіли це втілити! Білизна Vovk нарешті в продажі. Для кожної дівчинки, яка цінує комфорт. Для кожної дівчинки, яка щодня обирає себе. Для кожної дівчинки, від XXS до XXL. Для тебе справжньої. Базові, зручні та такі стильні моделі вже чекають тебе інтернет-магазині та студіях Vovk!” – з такими словами бренд звернувся до своїх клієнток.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Intertop
Нещодавно два українських модних бренди Cher’17 та Intertop запустили нову спільну модну колаборацію. Для просування цієї лімітованої колекції ритейлери створили жартівливий серіал, про який ми згадували в попередніх оглядах. Цього разу мережа Intertop підготувала відео, у якому показано як цей мінісеріал сприймають найсправедливіші експерти — діти.
У ролику малеча розповіла, які образи з колаборації вона повторила б, та поділилася своїми міркуваннями, чому не варто сваритися через одяг.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Must Have
Нещодавно вітчизняний модний бренд Must Have вперше взяв участь в Los Angeles Fashion Week, де презентував власну колекцію одягу. У заході також взяли участь такі українські бренди як 2kolyory, OverTheSea, L’Eskizzo, Roár, Vivons та Total White.
Як все відбувалось, бренд показав у короткому відео з цього модного показу. “Український день – вперше на Los Angeles Fashion Week! Пишаємось бути серед брендів, обраних представляти Україну. Наша нація — не лише сміливі борці за свободу та демократію, а й талановиті креатори, що здатні створювати якісний конкурентоспроможний продукт. Дякуємо @petrovapresident за надану можливість показати наш потенціал усьому світові”, – поділився своїми емоціями бренд зі своєю аудиторією.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Міністерство десертів
Міністерство десертів продовжує розважати свою аудиторію жартівливими роликами, у яких розповідає про свої смачні десерти. Цього разу заклад запустив серіал, де “завжди вирують пристрасті”. У першій серії показано як чоловік неочікувано повертається додому і ретельно оглядає квартиру, щоб знайти кур’єра, який мав доставити десерти з Міністерства десертів.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Міністерство шаурми
Так само як і Міністерство десертів, Міністерство шаурми взяло на озброєння гумор для залучення аудиторії та промоції власного бренду. У останньому короткому ролику заклад показав кумедну ситуацію, яка, мабуть, хоча б раз у житті траплялась з кожним.
Посмотреть эту публикацию в Instagram