Ролики тижня: Eva, Аптека Подорожник, SOVA, Vodafone, Міністерство десертів
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Мережа Eva
Мережа Eva та фонд tech-спільноти Kolo запустили масштабний збір “Розправ крила”, мета якого – зібрати 7,1 млн грн на два комплекси Mini Shark для артилерійської розвідки бригади НГУ “Азов”.
Вартість двох комплексів Mini Shark складає 7,1 млн грн. Щоб зібрати необхідну суму, організатори передбачили кілька зручних варіантів долучитися.
Користувачі програми лояльності Eva Мозаїка мають змогу переказати на користь ініціативи свої бонуси. Зробити це можна до 19 червня 2024 року включно:
- на касі будь-якого магазину Eva;
- у мобільному застосунку Eva (iOS, Android) в розділі «Благодійність»;
- у вайбер-боті або телеграм-боті Eva в розділі «Благодійність»;
- на сайті Eva Charity.
Також збір “Розправ крила” можна підтримати грошовим донатом на сайті Kolo.
Аптека Подорожник
Мережа аптек Подорожник створила ролик, у якому розповіла, чому клієнти їй довіряють. Якісний сервіс, хороші ціни, великий вибір ліків, компетентні фармацевти, надійність — ось якості, які так цінують відвідувачі аптек Подорожник. “Ви любите Подорожник, а ми вас. Кожен із вас має свої радощі та переживання. Ми завжди готові ділитися нашою опікою за будь-яких обставин, щоб ви мали вірну опору у житті”, – з такими словами звернувся до своїх клієнтів аптечний ритейлер.
Ювелірний дім SOVA
Ювелірний дім SOVA влаштував fashion-батл на YouTube між стилістками Мариною Мартинів та Настею Бурлакою. Кожна із них склала три різні образи з ювелірними прикрасами від SOVA . Серед них трендова естетика Office Siren, завжди актуальний Romantic date та образ-сюрприз, який кожна із стилісток обрала самостійно.
Бренд пропонує своїм клієнтам визначити чия стилізація краща — Марини Мартинів чи Насті Бурлаки. Для цього потрібно подивитись ролик на YouTube каналі ритейлера і залишити коментар зі своїми враженнями під відео fashion-батлу
Vodafone
Компанія Vodafone продовжує рекламувати свій новий тариф Turbo і на його підтримку випустила новий рекламний ролик. У відео компанія розповіла про переваги безлімітного доступу до інтернету, що дозволяє отримувати інформацію 24/7, постійно мати доступ до розважальних сервісів, а також завжди бути на зв’язку з друзями та рідними.
Ролик має легкий іронічний сюжет, за яким головні героїні — це статуї, що вимушені вічно тримати фасад будівлі, а тому не можуть скролити стрічку відео-мемів та насолоджуватися улюбленим контентом. Їм залишається лише заглядати у смартфон через плече щасливих власників тарифу Turbo від Vodafone, які завдяки безлімітному інтернету можуть насолоджуватись переглядом цікавого контенту.
«Мені б таке», — таким слоганом оператор завершує сюжет, запрошуючи усіх охочих підключатись до вигідної пропозиції.
Міністерство десертів
Міністерство десертів у жартівливій формі прорекламувало свої нові десерти у формі емоджі. За сюжетом онук настійливо просить бабусю купити йому торт. На що роздратована бабуся запитує чи не хоче він “гі*на на паличці”. Але, як виявилось, у Міністерстві десертів є й таке…
Посмотреть эту публикацию в Instagram